Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów ogłasza przetarg
- Adres: 04-401 Warszawa, Al. Gen. A. Chruściela 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów
Al. Gen. A. Chruściela 28 28
04-401 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 01525966300090 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
modernizacja skweru przy Al. gen. A. Chruściela 9a w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmmiotem zamówienia jest modernizacja skweru przy Al. gen. A. Chruściela 9a w Warszawie. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania niniejszego zamówienia: modernizacja skweru - od podpisania umowy do 15 grudnia 2009 r., pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym - do 30 listopada 2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p.; 2. oraz spełniają następujące warunki: 1) Dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem kadrowym: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami elektrycznymi oraz z uprawnieniami kat. D do 1 kV wydanymi przez SEP lub równoważnymi - 1 osoba - kierownik robót ogrodniczych - wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektura krajobrazu z uprawnieniami inspektora nadzoru terenów zieleni, - 1 osoba - pracownik wykwalifikowany - wykształcenie zawodowe ogrodnicze, - 1 osoba - z ukończonym kursem pilarza. 2) Dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem technicznym: - samochód dostawczy - 1 szt. - dźwig - 1 szt. - koparka - 1 szt. - kosiarka kołowa - 1 szt. - motokosa - 1 szt. - zestaw do podlewania np. beczkowóz lub samochód z pojemnikiem do wody o poj. 1000 l - 1 zestaw 3) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia): - dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o wartości łącznej minimum 100.000 zł brutto, w tym jedna z robót o wartości minimum 70.000 zł brutto. - jedno zamówienie dotyczące wykonania prac ogrodniczych o wartości min. 100.000 zł brutto. Za zrealizowane roboty należy rozumieć roboty, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni roboty rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. *Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości dokumentów, złożonych na potwierdzenie, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z Częścią III SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument składa pełnomocnik występujący w imieniu tych podmiotów. 5. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy Wykonawca. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy Wykonawca. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z informacją o kwalifikacjach zawodowych - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 (z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia lub kwalifikacji). 8. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5. 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami podmiotowymi, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. 10. Kopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium - na zasadach określonych w części VI. Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku dołączenia do oferty kserokopii wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu, pod warunkiem, że przedmiotowe wadium znajdować się będzie w kasie zamawiającego w formie oryginału. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Nadarzyn w Kobyłce polegająca na budowie chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego w pasie drogi gminnej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Armii Krajowej w Parysowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska szkolnego Gimnazjum nr 141 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 220831W (ul. Osiedlowa) z drogą powiatową nr 2230W (ul. Mazowiecka) w msc. Targówka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rampy rozładunkowo dostawczej wraz z modernizacją poziomu minus 1 w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-60/2016)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Małocicach i Brzozówce.
Dodano: 2016-07-21 - Utwardzenie terenu przy Urzędzie Gminy Czosnów wraz z przebudową zjazdów oraz remont wejścia do budynku Urzędu
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie nakładek mineralno-asfaltowych na istniejących nawierzchniach dróg na terenie Dzielnicy Białołęka
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa przepustu ramowego 170x160 w km 10+643,85 w ciągu drogi powiatowej nr 2231W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn z dojazdami
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej relacji Nowe Osiny-Targówka etap I.
Dodano: 2016-07-08