Przetargi.pl
Wykonanie prac adaptacyjnych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu.

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709, , fax. 1 082 610 708
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, , fax. 1 082 610 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppwsz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac adaptacyjnych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu. Zamówienie składa się z 2 części. Część 1: Adaptacja pomieszczenia Biblioteki PPWSZ na potrzeby Projektu „Podhalańska Biblioteka Cyfrowa”. Projekt jest dofinansowywany z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Adaptacja polega na fizycznym wydzieleniu pomieszczenia o powierzchni ok. 25 m2 w południowo-wschodnim rogu głównego pomieszczenia Biblioteki. Funkcjonalność: utworzenie wydzielonej przestrzeni dla urządzeń do przeprowadzania digitalizacji książek i innych druków. Będzie to dedykowany skaner dziełowy, skaner pomocniczy, stacja komputerowa (komputer stacjonarny + laptop). Odgrodzenie od pozostałej części pomieszczenia należy wykonać z wykorzystaniem metalowo-plastikowych boksów, demontowanych w pomieszczeniu siłowni, uzupełnionych wewnętrznym oknem ze szczelną roletą oraz płytami gipsowo-kartonowymi. Kolorystyka wewnątrz: szarości średniej jasności. Gniazda elektryczne 240 V na ścianie wschodniej i południowej, w ilości co najmniej 5 sztuk. Wyposażenie wnętrza: masywne stoły, przynajmniej częściowo metalowe, szare, w ilości 3 szt., 4 szare lub czarne typowe fotele komputerowe. Odgrodzenie powinno nawiązywać do istniejących w Bibliotece filarów. Prace muszą być wykonane na podstawie dokumentacji technicznej a także załączonego uproszczonego projektu architektonicznego. Całość prac wg załącznika nr 1 do siwz a także załączonej koncepcji - projektu. Część 2: Przystosowanie sali T0.32 na potrzeby prowadzenia zajęć sportowych, w tym siłowni, sportów walki, itp. Wykonanie w części pomieszczenia podłoża sportowego, a także wykonanie dwóch natrysków, toalet, szatni, zamontowanie drabinek, luster, haków, lady prowadzącego. Szczegółowy opis prac dotyczący: - prac demontażowych, - zabudowa pomieszczeń sanitarnych (ściany gipsowo-kartonowe na ruszcie stalowym), - montaż paneli ściennych ,roboty malarskie, glazurnicze, - układanie płytek na ścianach i posadzkach szatni i łazienek, - malowanie ścian siłowni farbami lateksowymi, uzupełnienie tynków, - prace wykończeniowe siłownia w tym posadzki sportowe i wyposażenie siłowni, - montaż dodatkowych gniazdek siłownia - instalacje wod-kan, elektryczna ,biały montaż ,instalacja elektryczna siłowni, biały montaż, - instalacja wodno-kanalizacyjna, - instalacje elektryczna, znajduje się w przedmiarze robót zgodnym ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych Zakres prac (zgodny z przedmiarem robót i Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych) - roboty demontażowe - zabezpieczenie wyposażenia siłowni - zabezpieczenie stolarki - wykonanie ścian działowych z płyt g-k - roboty glazurnicze - roboty posadzkowe - malowanie ścian - reperację miejscową tynków - doposażenie siłowni Całość prac wg załącznika nr 2 do siwz a także załączonej koncepcji - projektu. Roboty będą wykonywane w oparciu o dokumentację projektową i opis, przedmiar robót oraz specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiotowych robót, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy – pkt XVI siwz. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowią Załącznik nr 1 i 2, które stanowią integralną część SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, rysunek konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. Warunki wykonania zamówienia oraz gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 i 2 do siwz, które stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ale nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg załączonego do siwz przedmiaru robót. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.ppwsz.edu.pl Wykonawcy zaleca się, przed złożeniem oferty, zapoznanie z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach