Przetargi.pl
Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi

Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
    ul. 700-lecia 39 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
    REGON: 00052520500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań Wykonawcy będzie należało lokalne uzupełnienie wykruszyn w profilu nawierzchni tłuczniem wapiennym wraz z zagęszczeniem, nadanie odpowiednich spadków poprzecznych, a następnie wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami bazaltowymi wg PN 71/S-96034 w zakresie: Zadanie 1 - Droga gm. Słabomierz - Słębowo na powierzchni ca 5000 m2. Zadanie 2 - Droga gminna Uścikowo - Kaczkowo na powierzchni ca 3500 m2. Przed złożeniem oferty zainteresowany dokona przeglądu stanu istniejącej nawierzchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22.ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 2. dokument rejestracji Firmy z określeniem przedmiotu działalności (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert), 3. kserokopia uprawnień kierownika budowy branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach