Przetargi.pl
ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY - GIMNAZJUM NR 3 W NAKLE NAD NOTECIĄ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z ZAPLECZEM SANITARNYM

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umig.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY - GIMNAZJUM NR 3 W NAKLE NAD NOTECIĄ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z ZAPLECZEM SANITARNYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Rozbudowy istniejącej szkoły - Gimnazjum nr 3 w Nakle nad Notecią o salę gimnastyczną z zapleczem sanitarnym działkach o numerze 1805/1 i 1806/13. Budynek nowoprojektowany jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Część łącznika zawierająca powierzchnię komunikacyjną, pomieszczenia socjalne jest kryta dachem płaskim, część hali sportowej posiada bryłą ukształtowaną przez eliptyczne drewniane dźwigary. Sala lokalizowana jest w miejscu istniejących starych fundamentów przeznaczonych do rozbiórki w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących obiektów oświatowych (Gimnazjum nr 3). Dane gabarytowe sali: Pow. zabudowy 1107,02 m2 Pow. netto 1025,75 m2 Pow. użytkowa 928,55 m2 Kubatura całkowita 6824,14 m3 w tym kubatura hali 5875,64 m3 Wysokość sali od poziomu posadzki 9,36m Wysokość attyki łącznika 4,25m Wymiary zewnętrzne rzutu 36,72m x 40,65m Rodzaj konstrukcji: Hala posiada zasadniczą konstrukcję z drewnianych dźwigarów klejonych, ściany murowane. Łącznik z częścią socjalną zaprojektowano w tradycyjnym systemie konstrukcyjnym. Opis funkcjonalny Kompleks Sali gimnastycznej obejmuje: Łącznik z pomieszczeniami pomocniczymi: - komunikacja wewnątrz obiektowa (pomiędzy budynkiem dydaktycznym i salą gimnastyczną); - ogólnodostępne WC męskie oraz damskie, jednocześnie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne; - 3 zespoły szatni z umywalniami dla dziewcząt i chłopców; - pokój dla nauczycieli z łazienką; - magazyn sprzętu sportowego; - pomieszczenie gospodarcze; - pomieszczenie techniczne na podgrzewacz wody; - salę sportową o powierzchni 761m2 Sala przeznaczona jest do gry w siatkówkę, koszykówkę oraz tenisa ziemnego. Przewidziano jednoczesne korzystanie z sali 2 grup ćwiczących, poprzez wydzielenie kotarą z siatki podwieszaną do dźwigara środkowego. Opis podstawowych elementów budowlanych. Fundamenty i ściany fundamentowe: Żelbetowe wykonane na mokro według opisu konstrukcji. Istniejące stare fundamenty przeznaczono do rozbiórki. Ściany: Ściany zewnętrzne zaprojektowano dwuwarstwowe: - Gazobeton gr 24cm. - System NRO ocieplenia styropianem o podwyższonej izolacyjności termicznej gr.12cm z tynkiem cienkowarstwowym na siatce z włókna szklanego - w części od poziomu terenu do poziomu +1,80 od strony dziedzińca zachodniej w rejonie wejścia - należy zastosować system wzmocniony uodporniony na uszkodzenia mechaniczne, na fragmentach wełna mineralna - na ścianie oddzielenia p-poż Ściany wewnętrzne: konstrukcyjne gazobeton gr. 24cm. Ściany wewnętrzne: działowe dziurawka gr. 12cm. Ściany attykowe: cegła pełna gr.25cm. Ścianki natrysków: z płyt laminowanych wodoodpornych Rdzenie, podciągi, nadproża, wieńce: Żelbetowe według opisów szczegółowych. Dach: Pomieszczenia łącznika - dach płaski o konstrukcji drewnianej, ocieplony wełną mineralną, kryty papą. Sala gimnastyczna - dźwigary z drewna klejonego fabrycznie zabezpieczone do niezapalności, dach - ocieplony wełną mineralną, kryty tkaniną poliestrową powlekaną pcv firmy Mehler, o parametrach tożsamych lub wyższych. Termoizolacja/ochrona cieplna budynku: Ocieplenie przegród pionowych: Ściany fundamentowe 2-warstwowe - Styrodur lub płyty izolacyjne Hydromax gr.10 cm Ściany 2-warstwowe - ocieplone metodą lekką przy zastosowaniu systemu posiadającego atest p-poż o NRO.styropian o podwyższonej izolacyjności termicznej gr.12cm - na fragmentach wełna mineralna - na ścianie oddzielenia p-poż, Posadzki na gruncie - zaprojektowano styropian gr. 10 PS-E FS30 , Stropodachu- zaprojektowano wełnę mineralną np. firmy Rockwool gr. 2x10cm Dachu nad salą - zaprojektowano wełnę mineralną miękką gr. 20cm Stolarka okienna i drzwiowa - Drzwi zewnętrzne al. szklone float/argon/float dwuszybowe k=1,4, w kolorze białym. - Okna pcv szklone float/argon/float dwuszybowe k=1,4,z mikrowentylacją, - Okna sali zabezpieczone siatkami od wewnątrz. - Parapety wewnętrzne i zewnętrzne pcv w kolorze białym. - Drzwi wewnętrzne z płyt drewnopochodnych zgodnie z rysunkiem zestawienia stolarki. - Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne oraz przeszklenia od poziomu podłogi szklone szybą bezpieczną min. P2 - Drzwi p-poż zgodnie z oznaczeniem na rysunkach. - Na drzwiach ewakuacyjnych prowadzących z sali do wyjścia na zewnątrz budynku należy zamontować urządzenia antypaniczne Posadzki sali gimnastycznej: W sali gimnastycznej zaprojektowano podłogę elastyczną na ruszcie drewnianym podwójnie legarowanym i wykończoną wykładziną wielofunkcyjną sportową oraz spełniającą parametry odpowiednie dla sali wielofunkcyjnej np. Linodur Należy wykonać wentylację mechaniczną przestrzeni podposadzkowej 3 kanałami zgodnie z technologią wykonawcy. Lokalizacja zgodnie z projektem branży elektrycznej. Tynki i okładziny: Tynki zewnętrzne cienkowarstwowe -system tynków powinien posiadać atest p-poż o NRO. Tynki wewnętrzne - gładź gipsowa - ściana p-poż - tynk cementowo-wapienny gr.1,5cm. Pomieszczenia wc, łazienek, umywalni, wykończone glazurą do wys. 2,00m. Obudowa - sufit podwieszany z płyt GKF gr.1,5 cm elementów drewnianych stropodachu Okładzina cokołu - tynk mozaikowy lub farba cokołowa Wyposażenie instalacyjne Projektowany obiekt będzie wyposażony w następujące instalacje: instalację elektryczną instalację grzewczą. instalację wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium jest w wysokości 8.000,00 zł ( art.45 ust. 2 - 4 ) 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku : 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Rozbudowy istniejącej szkoły - Gimnazjum nr 3 w Nakle nad Notecią o sale gimnastyczną z zapleczem sanitarnym. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 23.06.2009 r. do godz. 9,45. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9). Nie należy składać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u pzp) oraz niżej podane warunki: 1. Wykonawcy składający ofertę nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy pzp; a także musi spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj : posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch tożsamych zadań (budowa obiektów użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000m3 np. szkoła, hala widowiskowa, centrum handlowe, sale sportowe itp) i wartości min. 3,0 mln zł. każda. Przedstawią krótki opis wykonanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających, - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót branży ogólnobudowlanej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) wykonawca musi dysponować kadrą (kierownik robót elektrycznych, kierownik robót instalacyjnych, kierownik robót drogowych) posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia dla danej branży. c) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio zatrudnieni na produkcji , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także do zakresu wykonywanych czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 4. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 5. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości 500 tys. zł (obliczone jako równe sumie środków na koncie Wykonawcy i zdolności kredytowej Wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez Wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 5 do oferty). 6. Wykazują sprzedaż minimum po 4,0 mln zł za każde z lat: 2007 i 2008 . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena minimalnej sprzedaży dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 7. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. 8. Wniosą wadium w wysokości 8.000,- zł przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy pzp). 9. Wyrażą zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.] 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wymagane doświadczenie zamawiający żąda: dane o doświadczeniu, z ostatnich pięciu lat, wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych(budowa obiektów użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 4000m3 np. szkoła, hala widowiskowe, centrum handlowe, sale sportowe itp) i wartości min. 3,0 mln każda, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednich zamawiających ), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem nazw, adresów poprzednich zamawiających. 3. Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda uprawnień budowlanych w danej branży - osób proponowanych na stanowisko kierownika budowy i kierowników robót, zaświadczenia o przynależności kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez nich aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załącznik nr 3 do oferty) 4. Na potwierdzenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami (produkcji podstawowej) zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 4 do formularza oferty). - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza oferty. 7. Bilans za 2007 i 2008 rok wraz z rachunkiem zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ponadto załączy do oferty : a) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 6 do formularza oferty) b) pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr 7 do formularza oferty. c) dokument wpłaty wadium w wysokości 8.000,00 zł. d) Kosztorys ofertowy - przygotowany na podstawie załączonego przedmiaru e) Spis treści

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach