SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6393452, 6393453, 6393458 , fax. 042 6393452
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113 113
90-549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax. 042 6393452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i przebudowa schodów zewnętrznych do budynku POZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i przebudowa schodów zewnętrznych do budynku POZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.2 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: a) posiadanie niezbędnego doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane jest należyte wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: wykazana robota budowlana musi przynajmniej obejmować następujący zakres: wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz jednocześnie wartość brutto wykazanej roboty budowlanej musi wynosić przynajmniej 75.000 zł brutto. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik do SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) oraz dokumenty: 1. Warunki szczegółowe określone w części A punkcie 1.1 i 1.4 - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunki szczegółowe określone w części A punkcie 1.2 i 2.1a) - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego przy ZSG w Słowiku w Gminie Zgierz
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Niciarnianej na odcinku al. Piłsudskiego do posesji Niciarnianej nr 2a
Dodano: 2016-06-28 - Budowa dojazdu i wyjazdu z terenu Gimnazjum nr 3 w Wieluniu
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa i montaż dźwigu platformowego oraz dostosowanie pomieszczeń sanitarnych na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Działoszynie. Projekt dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-28 - Wymiana systemu ogrzewania w kotłowniach Gminnego Ośrodka Zdrowia i Zespołu Szkół w Burzeninie
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa i montaż dźwigu platformowego oraz dostosowanie pomieszczeń sanitarnych na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Działoszynie.Projekt dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-08 - Budowa KOMPLEKSU SPORTOWEGO W GODZIANOWIE - ETAP III (budowa zaplecza i zagospodarowanie terenu).
Dodano: 2016-04-28 - Budowa KOMPLEKSU SPORTOWEGO W GODZIANOWIE - ETAP III (budowa zaplecza i zagospodarowanie terenu)
Dodano: 2016-04-12 - Rozbiórka i budowa mostu na rzece Bzura w miejscowości Klewków na terenie gminy Łowicz
Dodano: 2016-03-29 - Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Kaszewicach o salę gimnastyczną - ETAP I
Dodano: 2016-03-07