Przetargi.pl
Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych do budynku szkoły i przystosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w Lubartowie ul. 1-go Maja 66-74 w Szkole Podstawowej nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie

Szkoła Podstawowa nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. 1-go Maja 66/74
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 855 30 55 , fax. 081 855 62 17
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3
    ul. 1-go Maja 66/74 66/74
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 855 30 55, fax. 081 855 62 17
    REGON: 43115836800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp3lubartow.internetdsl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych do budynku szkoły i przystosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w Lubartowie ul. 1-go Maja 66-74 w Szkole Podstawowej nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu wykonania podjazdów dla osób niepełnosprawnych projektuje się podjazd na fundamencie betonowym z murkiem oporowym z betonu B - 25 oraz cokołem z cegły klinkierowej o wysokości 25 cm zakończonego czapką z klinkieru, nasypy wykonać z piasku zagęszczonego min Is 98. Poręcze pochylni wykonane z rur stalowych nierdzewnych o wysokości 75 cm i 90 cm o średnicy 32 mm i słupkach o średnicy 52 mm. Przed każdym podjazdem wykonać powierzchnię poziomą o wymiarach min. 150 x 150 cm, na każdej zawrotce na pochylni zastosować spocznik o wymiarach min 150 cm x 150 cm, jeden ciągu ruch pochylni nie może przekraczać 900 cm w razie takiej sytuacji podjazd należy podzielić spocznikiem o długość płaskiej 150 cm. Powierzchnię pochylni projektuje się z kostki brukowej 6 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie betonowej B-25. Przed przystąpieniem do remontu łazienki na parterze uzgodnić termin z inwestorem oraz sposób wykonywanego remontu. Do zakresu remontu należy skucie okładzin ścian, wyburzenie ścianki działowej wykonanie ścianki działowej wymiana drzwi dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Wymiana armatury sanitarnej oraz przyborów spełniających wymogi dla osób niepełnosprawnych Użyte okładziny ścian powinny posiadać atesty, zastosować terakotę antypoślizgowa kolorystykę materiałów uzgodnić z inwestorem. Ściany powyżej płytek pomalować na kolor uzgodniony z inwestorem. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, sztuka budowlana z zachowaniem niezbędnych smrodków ostrożności, pod nadzorem osób uprawnionych. Roboty budowlane i powinny być prowadzone przez osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia tego typu prac. Pracownicy zatrudnieni przy robotach remontowych powinni mięć odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wszystkie prace powinny być prowadzone pod ścisłym nadzorem technicznym i zachowaniem zasad i przepisów BHP. Wszystkie prace należy wykonywać stosując się do zasad określonych w Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych ITB tom I. Do prowadzenia robót zabrania się stosowania ciężkiego sprzętu. Prace należy prowadzić sposobem ręcznym, z użyciem lekkich narzędzi. Okres gwarancji: na wejścia min. 3 lata na łazienkę min 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000 zł. słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 do dnia 22.03.2013r. do godz. 12.00. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, które może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późni. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lubartowie Bank - BPS 41 8707 0006 0025 4025 2000 0007 tytułem wadium - przetarg wykonanie stolarki okienne. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmuje cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp3lubartow.internetdsl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach