Przetargi.pl
Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściach do małej i dużej sali gimnastycznej Akademii Pomorskiej w Słupsku

INWESTPROJEKT SŁUPSK Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 45
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413705 , fax. 0-59 8429225
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INWESTPROJEKT SŁUPSK Sp. z o.o.
    ul. Kaszubska 45 45
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413705, fax. 0-59 8429225
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestprojekt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściach do małej i dużej sali gimnastycznej Akademii Pomorskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściach do małej i dużej sali gimnastycznej Akademii Pomorskiej w Słupsku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty przez wykonawcę dokumentów określonych przez zamawiającego w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kserokopie bądź odpisy, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub jednostkę uprawnioną: 1.formularz ofertowy (wg załączonego druku, załącznik nr 1), 2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) wraz z następującymi dokumentami: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego do wykonania przedmiotu umowy; c.dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (załącznik nr 3); 3.zobowiązanie do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 4% ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty wykonawcy przez zamawiającego, 4.oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy posiadać będzie uprawnienia do prowadzenia robót, 5.oświadczenia wykonawcy, że kierownik budowy sporządził lub zapewni sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6.kosztorys ofertowy w formie pisemnej sporządzono wg dołączonego przedmiaru robót i projektu wykonawczego. Zmawiający może żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestprojekt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach