Przetargi.pl
Wykonanie „Planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie „Planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zapisami: - Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 25 sierpnia 2004r w prawie organizacji i sposobu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych (Dz.U.2004 Nr 212 poz. 2153); - ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 poz. 1446 z późn. zm.); - Konwencji Haskiej o ochronie dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego wraz z Regulaminem wykonawczym do tej Konwencji oraz Protokołem o ochronie dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego, podpisanej w Hadze dnia 14 maja 1954 r. (Dz. U. 1957 Nr 46 poz. 212); - ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. 2002. Nr 62 poz. 558 z późn. zm.); - Zapisami decyzji nr 26/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 12.02.2014 r. zmieniającej decyzję nr 288/MON z dnia 29.07.2011 r. w sprawie wprowadzenia do użytku służbowego „Wytycznych w sprawie ochrony wojskowych nieruchomości zabytkowych. Zamówienie podzielone jest na części w skład których wchodzą następujące obiekty: 1. Pałac Myśliwski z oficyną i łącznikiem, Warszawa ul. Kredytowa 7/5, wpisany do rejestru zabytków nr rejestru 700 (REJON I) 2. Budynek nr.1 – Gmach daw. Admiralicji ,Warszawa ul. Żwirki i Wigury 103/105, wpisany do rejestru zabytków nr rejestru 801-A (REJON II) 3. Budynek nr 23 (rotunda), Budynek nr 28 (stajnie), Warszawa ul. Kozielska 4a, bud. 23- wpisany do rejestru zabytków nr rej. 892, bud. 28 - wpisany do rejestru zabytków nr A-1205 (REJON III) 4. Budynki o nr 1, 26,30, 48, 54, 55, 56, 74, 76, 78, 79 oraz bud. o nr 45 (dw. Cerkiew), Kazuń Nowy gm. Czosnów bud. 1, 26,30, 48, 54, 55, 56, 74, 76, 78, 79 wraz z częścią terenu wchodzą w skład układu Twierdzy Modlin (tzw. Przedmoście Kazańskie) wpisane do rejestru zabytków nr rej. A-761 (jest też zapis 1045/761); bud.45 - wpis indywidualny nr rej. A-1248 (REJON IV) 5. Budynek nr 1 i 3 Gmach Wojskowego Instytutu Geograficznego, Warszawa Al. Jerozolimskie 97, wpisany do rejestru zabytków nr rejestru A-764 (REJON V) Plan Ochrony Zabytku na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” powinien zawierać: a) Charakterystykę zabytku. Krótki rys historyczny z określeniem najcenniejszych elementów na zewnątrz budowli jak np. portale, rzeźby, płaskorzeźby oraz wyposażenie wnętrza jak np.: malowidła ścienne, wyroby rzemiosła artystycznego, ołtarze, obrazy itp.; b) Stan dokumentacji. Wykaz dokumentacji posiadanej dla danego obiektu jak np.: karty ewidencyjne zabytku, inwentaryzacyjnej, technicznej, konserwatorskiej itp.; c) Ocenę położenia i możliwych zagrożeń dla zabytku z wnioskami np.: zabytek wolnostojący, czy w zabudowie, odległość od obiektów sąsiednich, stan drzewostanu itp.; d) Ocenę stanu technicznego obiektu, urządzeń, instalacji, komunikacji wewnętrznej, dojazdów, miejsc poboru lub odprowadzenia wody i innych; e) Zamiar działania, z określeniem niezbędnych priorytetów; f) Instrukcje postępowania pracowników lub wyznaczonych grup pracowników, w tym wewnętrznych służb ochrony; g) Wykaz prac przygotowawczych, organizacyjnych, techniczno-inżynieryjnych, dokumentacji i innych niezbędnych do wykonania, z określeniem osób odpowiedzialnych i zespołów, ze wskazaniem przypisanych im zadań oraz czasu ich wykonania; h) Wykaz rodzajów i ilości potrzebnych materiałów i urządzeń, z określeniem ich przeznaczenia, sposobu pozyskiwania i miejsc przechowywania; i) Określenie przybliżonych kosztów wykonania prac przygotowawczo-zabezpieczających; j) Wykaz osób wskazanych przez dowódców jednostek na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych do wykonywania prac organizacyjnych i przygotowawczych przy zaistniałej sytuacji; k) Opis (schemat) systemu alarmowania ( powiadamiania), kierowania, współdziałania i łączności z wykazami adresów, telefonów (faksów) jednostek ratowniczych, osób funkcyjnych, specjalistycznych służb, instytucji i rzeczoznawców; l) Określenie sposobu dokumentowania działań ratowniczych i informowania o stratach, szkodach i potrzebach w zakresie ich likwidacji. „Plan Ochrony Zabytku na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” powinien składać się z części opisowej oraz z części graficznej. „Plan Ochrony Zabytku na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” należy wykonać w pięciu jednobrzmiących kompletach dla każdego obiektu zabytkowego w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium dla każdej części (Rejonu) oddzielnie: Rejon I w kwocie: 260,00 zł Rejon II w kwocie: 360,00 zł Rejon III w kwocie: 260,00 zł Rejon IV w kwocie: 310,00 zł Rejon V w kwocie: 240,00 zł 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) dla Rejonu II: właściwą kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 683) oraz Zarządzeniem nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. Urz. MON z 2017 r., poz. 226).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 1. Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych dla Rejonu II – (Załącznik nr 12 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i 12 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i 2 wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać (Załącznik nr 6 do SIWZ): 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Formularz cenowy (wzór – Załącznik nr 8 do SIWZ) 3) Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników (wzór – Załącznik nr 10 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach