Przetargi.pl
Wykonanie „Planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie „Planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie „Planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych” dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury. 1)Część I – rejon I w skład którego wchodzą obiekty: a)Kościół pw. Marii Panny Królowej Korony Polskiej wraz z Pałacem Biskupim Warszawa;ul. Długa 13/15 wpisany do rej. zabytków nr 66/1 z dnia 07.1965 r (L.dz. 382/0-80/66/1-65) b)Budynki o nr: 2, 4, 6, 7 znajdujące na terenie Fortu IX Czerniaków Warszawa;ul. Powsińska 13 wpisane do rejestru zabytków nr. 807 dnia 12.03.1973 (Ldz. Kl. VIII/680/312/807-1/73) c)Kościół Garnizonowy pw. Św. Stanisława Biskupa Radom; Plac 3 Maja wpisany do rejestru zabytków nr 108/A/81 dn.06.04.1981 (KL.II-5340a/108/81) d)Kościół Garnizonowy pw. Św. Jozafata Biskupa Męczennika Komorowo; ul.Kościelna 5/1 wpisany do rejestrów zabytków nr A-478- wpis obejmuje kościół wraz z figurką matki Boskiej i otaczającym terenem 2) Część II – Rejon II w skład którego wchodzą obiekty: a)Pałac Myśliwski z oficyną i łącznikiem Warszawa ul. Kredytowa 5/7wpisany do rejestru zabytków nr rejestru 700 3)Część III – Rejon III w skład którego wchodzą obiekty: a)Budynek nr.1 – Gmach daw. Admiralicji Warszawa ul. Żwirki i Wigury 103/105 wpisany do rejestru zabytków nr rejestru 801-A b)Budynek nr 23 (rotunda),Budynek nr 28 (stajnie);Warszawa ul. Kozielska 4a; bud. 23- wpisany do rejestru zabytków nr rej. 892;bud. 28 - wpisany do rejestru zabytków nr A-1205 4) Część IV – Rejon IV w skład którego wchodzą obiekty: a)Budynki o nr 1, 26,30, 48, 54, 55, 56, 74, 76, 78, 79 oraz bud. o nr 45 (dw. Cerkiew) ;Kazuń Nowy gm. Czosnów; bud. 1, 26,30, 48, 54, 55, 56, 74, 76, 78, 79 wraz z częścią terenu wchodzą w skład układu Twierdzy Modlin (tzw. Przedmoście Kazańskie) wpisane do rejestru zabytków nr rej. A-761 (jest też zapis 1045/761);bud.45 - wpis indywidualny nr rej. A-1248 5)Część V – Rejon V w skład którego wchodzą obiekty: Budynek nr 1 i 3 Gmach Wojskowego Instytutu Geograficznego Warszawa Al. Jerozolimskie 97 wpisany do rejestru zabytków nr rejestru A-764 2.Zamówienie należy wykonać oparciu o obowiązujące przepisy: •Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 25 sierpnia 2004r w sprawie organizacji i sposobu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych ( Dz.U. 2004 Nr 212 poz. 2153); •Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 poz. 1446 z późn. zm.); •Konwencją Haską o ochronie dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego wraz z Regulaminem wykonawczym do tej Konwencji oraz Protokołem o ochronie dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego, podpisanej w Hadze dnia 14 maja 1954 r. (Dz. U. 1957 Nr 46 poz. 212); •Ustawą z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. 2002. Nr 62 poz. 558 z późn. zm.); •Zapisami decyzji nr 26/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 12.02.2014 r. zmieniającej decyzję nr 288/MON z dnia 29.07.2011 r. w sprawie wprowadzenia do użytku służbowego „Wytycznych w sprawie ochrony wojskowych nieruchomości zabytkowych” 3.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy wystąpi do Konserwatora Zabytków z zapytaniem o aktualne wytyczne w zakresie opracowania „Planów ochrony zabytków nieruchomych, na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych”. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ. 5.Zakres czynności związanych z wykonaniem zamówienia: a)przedłożenie Planów do zaopiniowania przedstawicielom poszczególnych Administratorów i Użytkowników danego obiektu oraz w razie konieczności dokonanie zmiany, uzupełnienia i poprawek w terminie nie później niż 7 (słownie: siedmiu) dni od zgłoszenia uwag przez Administratorów i Użytkowników, b)przedłożenie Zamawiającemu Planów do zaopiniowania po pozytywnym zaopiniowaniu przez poszczególnych administratorów danego obiektu oraz w razie konieczności dokonanie zmiany, uzupełnienia i poprawek w terminie nie później niż 7 siedmiu dni roboczych od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego, c)dokonanie niezbędnych uzgodnień z właściwymi organami administracji i organami ochrony zabytków wskazanymi na podstawie obowiązujących przepisów, d)przedłożenie wykonanych Planów w 4 (słownie: czterech) egzemplarzach do zatwierdzenia organowi ochrony zabytków, e)przedłożenie wykonanych Planów w 4 (słownie: czterech) egzemplarzach do prezydenta miasta ze względu na lokalizację danego obiektu zabytkowego, f)Wykonawca jest zobligowany do samodzielnego uzyskania materiałów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dotyczących poszczególnych rejonów (np. rejon I lub rejon I oraz rejon II) 7.Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia na własny koszt opracowanego Planu w przypadku zakwestionowania jego przez właściwy urząd lub instytucję administracji publicznej oraz przez organ wojskowy ( Administrator, Użytkownik, Zamawiający). 8.W przypadku nieuzyskania od Zamawiającego oraz Administratorów i Użytkowników danego kompleksu wojskowego wystarczających informacji niezbędnych do opracowania Planów ochrony zabytku, Wykonawca zobowiązuje się do pozyskania informacji we własnym zakresie również z innych dostępnych źródeł, tj. np. urzędów ochrony zabytków, urzędów miejskich, archiwum narodowego, muzeów historycznych itp. 9.Podania wykazu osób wykonujących Plan (imię i nazwisko, seria i numer dokumentu tożsamości) oraz pojazdów (marka i numer rejestracyjny) przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na powód, wykonawca dostarczy brakujące dokumenty niezwłocznie, po uprzednim uzgodnieniu z Dowódcami (Szefami). 10.Każdorazowo przed planowanym terminem przyjazdu do poszczególnych kompleksów należy uzgodnić datę wizyty co najmniej 7 dni przed przyjazdem z administratorem danego obiektu zabytkowego: 11.Wykonywania wszelkich prac i czynności związanych z realizacją zamówienia w godzinach uzgodnionych z poszczególnymi Dowódcami (Szefami, Komendantami) lub z osobami wyznaczonymi przez Dowódców (Szefów, Komendantów), 12.Do zachowania w tajemnicy wszelkich uzyskanych informacji niezależnie od wyniku przetargu oraz ponosi z tego tytułu odpowiedzialność. 13.Do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz ustalonych przez Dowódców (Szefów, Komendantów) zasad organizacyjno-porządkowych niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa jednostki, a także w przypadku zaistnienia konieczności do współdziałania w tym zakresie z użytkownikiem. 14.Usunięcia niezwłocznie na własny koszt wszelkich szkód powstałych z jego winy. 15.Po zakończeniu prac usunięcia wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz uporządkowania i pozostawienia terenu umożliwiające jego użytkowanie. 16.Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszej umowy obejmujących wszelkie odrębne pola eksploatacji wymienione w art.50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zobowiązania Stron w zakresie praw autorskich określa umowa 17.Wymagania dotyczące pracowników: 1)Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą w okresie realizacji usługi zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dzu. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym ust.3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. c)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wybrane spośród wskazanych poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: d)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; e)poświadczaną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników ). Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowana; f)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; g)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający odstąpi od umowy z winy wykonawcy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym ust.3. 4)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym ust. 5 Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy (zgodnie z § 7 ust. 1 pkt h) wzoru umowy). 6)W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przez osobę fizyczną lub osobę prawną wykonujące powyższe zamówienie jednoosobowo, Zamawiający nie będzie wymagał przedstawienia umowy o pracę. 7)Wykonawca celem spełnienia warunku zatrudnienia osób na umowę o prace, oświadczy - w załączniku nr 9 do SIWZ że zatrudnia minimum jedną osobę na umowę o pracę, wykonującą czynności związane z wykonaniem planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych dla wytypowanych obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach