Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 2 w Słupsku

Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Ul. Gen. Andersa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 67 49 , fax. 59 842 67 56
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku
    Ul. Gen. Andersa 4
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 67 49, fax. 59 842 67 56
    REGON: 22158003770000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobkislupsk.mojbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 2 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja roboty budowlanej na zasadach: „zaprojektuj-wybuduj” przy projekcie „Wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 2 w Słupsku”. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje: a) udział w konsultacjach społecznych b) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych; c) wykonanie koncepcji projektowej; d) wykonanie projektu budowlanego, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, informacji BIOZ; e) wykonanie zakresu rzeczowego projektu obejmującego roboty budowlane. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej zadania, o którym mowa w pkt. 2.1. SIWZ oraz realizację robót budowlanych, tj. wybudowanie zaprojektowanej inwestycji, zgodnie z wykonaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją budowlaną. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Program stanowi koncepcję przedprojektową, która będzie stanowiła materiał wyjściowy dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej i wykonawczej. Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne. 5. Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem dokona zgłoszenia robót budowlanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji oraz uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do udziału w odbywających się konsultacjach społecznych. Czynności Wykonawcy związane z odbywającymi się konsultacjami społecznymi związane będę z udziałem w spotkaniu i dyżurze konsultacyjnym oraz współpraca z Zamawiającym w kwestii odpowiedzi na zapytania mieszkańców miasta. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie funkcjonalno-użytkowym z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych, jakie zostały wskazane w Programie funkcjonalno-użytkowym, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie funkcjonalno-użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 10. Zamawiający informuje, iż na realizację niniejszego postępowania ma zamiar przeznaczyć kwotę 180 621,14 zł netto i nie będzie miał możliwości dofinansowania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach