Przetargi.pl
Wykonanie pełnej konserwacji z częściową rekonstrukcją czterech pieców kaflowych i postawienie ich w Pałacu w Rogalinie.

Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8568132 , fax. 061 8515898
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 9 9
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8568132, fax. 061 8515898
    REGON: 00027597800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pełnej konserwacji z częściową rekonstrukcją czterech pieców kaflowych i postawienie ich w Pałacu w Rogalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej konserwacji z częściową rekonstrukcją czterech pieców kaflowych i ich postawienie w Pałacu w Rogalinie - Oddziale Zamawiającego, w oparciu o opracowany przez Wykonawcę Program Konserwatorski, uwzględniający zalecenia Zamawiającego wynikające z Ramowego Programu Konserwatorskiego Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Program Konserwatorski Wykonawcy. 1) Opracowany Program Konserwatorski Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 2) Program Konserwatorski Wykonawcy uwzględniający wytyczne wynikające z Ramowego Programu Prac Konserwatorskich Zamawiającego (zał. nr 1 do swiz) musi także zawierać metody wykonywania prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych pieców, opis sposobu ustawienia pieców metodą suchego montażu oraz proponowane materiały chemiczne i konserwatorskie w odniesieniu do każdego pieca. 3) Brak załączonego do oferty Programu Konserwatorskiego, jak również złożenie Programu Konserwatorskiego, który będzie niezgodny z wytycznymi wynikającymi z Ramowego Programu Konserwatorskiego Zamawiającego będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy, jako niezgodnej z zapisami siwz. 3. Wykonywanie przedmiotu niniejszego zamówienia; komisja konserwatorska Zamawiającego. 1) Prace konserwatorsko-rekonstrukcyjne pieców wraz z ich ustawieniem będą wykonywane przez Wykonawcę w pięciu etapach, zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym opisanym poniżej (pkt. 8 siwz). 2) Wykonywane prace będą podlegały weryfikacjom przez powołaną przez Zamawiającego komisję konserwatorską i wg uznania Zamawiającego, niezależnego eksperta. 3) Do powołanej przez Zamawiającego komisji konserwatorskiej będzie należało: a) udział w odbiorach częściowych i końcowym przedmiotu niniejszego zamówienia, b) podejmowanie decyzji dotyczących szczegółowych rozwiązań związanych z wykonywaniem prac konserwatorsko-rekonstrukcyjnych pieców (m in. decyzji dot. estetyki wykończenia), c) na każdym etapie wykonywania prac kontrola prawidłowości wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności ich jakości, terminowości i użycia właściwych materiałów chemicznych i konserwatorskich. 4. Odbiór obiektów z Rogalina i ich zwrot. 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) jednorazowego odbioru wszystkich, zachowanych elementów pieców z Rogalina na własny koszt, b) przywozu do Rogalina na własny koszt ww. obiektów jak i innych elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania całości niniejszego zamówienia. 2) Przywóz obiektów do Rogalina odbywać się będzie stopniowo, zgodnie z zakresem prac przewidzianym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do umowy. 3) Podstawą przekazania obiektów Wykonawcy i ich odbioru będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Głównego Inwentaryzatora Zamawiającego. 5. Dokumentacja z wykonanych prac. Po zakończeniu całości prac, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji z wykonanych prac, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, zawierającej część opisową i fotograficzną, w 2 egzemplarzach w formie papierowej i 2 egzemplarzach w formie elektronicznej. Dokumentację należy sporządzić zgodnie ze standardami wykonywania dokumentacji prac konserwatorskich i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. Dostęp do zachowanych elementów zabytkowych pieców. Zamawiający umożliwia obejrzenie zachowanych elementów pieców w Pałacu w Rogalinie, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny wizyty z p. Joanną Nowak - Kierownikiem Oddziału MNP - Pałacu w Rogalinie lub p. Ewą Leszczyńską - kustoszem w Pałacu w Rogalinie, nr tel. 61/ 813-80-30. 7. Gwarancja jakości i rękojmia za wady. 1) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 2) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przez odbiór końcowy rozumie się wykonanie V etapu prac, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 1) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, zwanym dalej harmonogramem, zgodnie ze wzorem (zał. nr 8 do siwz) w oparciu o niżej określone zasady oraz zakres prac opisany w Ramowym Programie Prac Konserwatorskich Zamawiającego - załączniku nr 1 siwz i Programie Prac Konserwatorskich Wykonawcy. 2) Wykonywanie prac odbywać się będzie w pięciu etapach. Po zakończeniu prac w poszczególnych etapach, wymienionych w harmonogramie, Zamawiający dokona odpowiednio odbiorów częściowych i końcowego, a Wykonawca w oparciu o bezusterkowe protokoły odbioru wystawi faktury VAT. Podział na etapy wykonywania przedmiotu zamówienia musi uwzględniać terminy odbiorów częściowych i końcowego określone w dziale VI siwz oraz powinien być tak sporządzony, aby zakres prac w: a) I etapie odpowiadał nie mniej niż 10% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, b) II etapie, razem z zakresem z I etapu odpowiadał nie mniej niż 30% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, c) III etapie, razem z zakresem prac z I i II etapu odpowiadał nie mniej niż 50% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, d) IV etapie, razem z zakresem prac z I, II i III etapu odpowiadał nie mniej niż 70% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, e) V etapie, razem z zakresem z I, II, III i IV etapu odpowiadał 100% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji poszczególnych etapów wynosić będzie: a) za wykonanie I etapu - 10% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, b) za wykonanie II etapu - 20% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, c) za wykonanie III etapu - 20% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, d) za wykonanie IV etapu - 20% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, e) za wykonanie V etapu - 30% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 4) Sporządzając harmonogram Wykonawca może uwzględnić wykonywanie prac jednocześnie przy czterech piecach lub kolejno przy każdym z nich. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu najpóźniej na 5 dni przed określonym przez Zmawiającego terminem podpisania umowy. 6) Złożony przez Wykonawcę harmonogram będzie podlegał weryfikacji przez Zamawiającego. 7) W przypadku złożenia harmonogramu nie spełniającego wymogów określonych powyżej, Zmawiający wezwie Wykonawcę do zmiany harmonogramu w terminie 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego. 8) Niezłożenie harmonogramu w terminie określonym w pkt. 5) jak również nie złożenie poprawionego harmonogramu w terminie określonym w pkt. 7) Zamawiający uzna za przyczynę uniemożliwiającą zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co skutkować będzie zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego. 9) Na etapie wykonywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu pod warunkiem zachowania: wartościowego zakresu prac określonego w pkt. 2) oraz struktury płatności określonej w pkt. 3). Zmiana harmonogramu następować będzie na podstawie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 925212207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.03.2013r. o godz. 10:30. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) w pieniądzu, przelewem na konto bankowe o numerze: 93 1500 1621 1216 2004 4411 0000, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Poręczenie, gwarancja musi: 1) być złożone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu banku firmy ubezpieczeniowej, 3) zawierać termin obowiązywania - minimum do końca okresu związania ofertą, 4) zawierać zobowiązanie Gwaranta Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach, wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach