Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach ulic i dróg powiatowych

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 585 330 , fax. 684 585 330
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 585 330, fax. 684 585 330
    REGON: 97121818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach ulic i dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania cienkowarstwowego poziomego w ciągach ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowosolskiego w miejscowościach Nowa Sól (90% prac), Kożuchów i Bytom Odrzański. Znaki poziome należy wykonać zgodnie z instrukcją poziomego oznakowania dróg, wg wskazań Zamawiającego oraz odwzorować ich kształt w miejscach poprzedniego oznakowania (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 maja 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Dz. U. z 2017r. poz. 1062). Wykonanie oznakowania cienkowarstwowego poziomego w ciągach ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowosolskiego polega na wykonaniu znaków na jezdni w ilościach podanych w poniższej tabeli, zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – stanowiącej załącznik do SIWZ. Do wykonania zadania przeznacza się wyłącznie farbę akrylową rozpuszczalnikową przeznaczą do malowania znaków poziomych na jezdniach, placach i parkingach przygotowaną w stanie dostawy do bezpośredniego malowania będąca materiałem który zapewnia Wykonawca. Na zastosowanie rozcieńczalnika do farb akrylowych w ilości 3% objętościowo jest wymagana zgoda Zamawiającego. Stosowanie większych ilości rozcieńczalnika jest niedopuszczalne. Wymagania dotyczące wykonawstwa robót: a) Wykonywanie prac powinno odbywać się na suchej i oczyszczonej nawierzchni wolnej od kurzu, piasku i oleju, przygotowanie nawierzchni należy do obowiązków Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. b) Temperatura otoczenia winna wynosić 20  5C, a wilgotność powietrza nie powinna przekraczać 80% i temperatura podłoża 5  60C. c) Niedopuszczalne jest malowanie jezdni podczas wyraźnego zawilgocenia powietrza lub podłoża tj. przy opadach atmosferycznych, w czasie występowania mgły lub rosy. d) Dopuszcza się malowanie mechaniczne i ręczne pod warunkiem niestosowania rozcieńczalnika. e) Wymalowane elementy powinny mieć kolor biały, jednolity, bez przebarwień. Wyklucza się odbiór robót malarskich o pasach lub liniach rozjeżdżonych, zachlapanych farbą, bądź posiadających odpryski farby jako pozostałości po czyszczeniu narzędzi malarskich, albo po przedwczesnym zdjęciu szablonu z elementu malowanego. f) Wszystkie znaki i linie muszą mieć równe krawędzie, wyraźnie odróżniające znak od tła, posiadać dobrą widoczność w dzień i w nocy, także podczas opadów deszczu, posiadać prawidłowe wymiary geometryczne oraz odpowiednią szorstkość i trwałość. 2. Wykonanie robót następuje na podstawie zlecenia etapowego. Zlecenia etapowe będą udzielane przez zamawiającego w zależności od potrzeb remontowych. Każdorazowe rozpoczęcie prac przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 70 1560 0013 2004 8709 5000 0005 z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym, znak sprawy: PZD.3411.11.2019”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył: a) oświadczenie dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. b) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach