Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania. a) zabezpieczenie miejsca robót, b) frezowanie oznakowania, c) przygotowanie podłoża do frezowania, d) wykonanie przedznakowania, e) wykonanie oznakowania. Szczegółowy zakres prac dla ZADANIA 1 i ZADANIA 2 określono w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki Nr 2.2 i Nr 2.3 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5.4. do SIWZ. Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik 5.1. do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) zabezpieczenie miejsca robót; 2) frezowanie oznakowania; 3) przygotowanie podłoża do wykonania oznakowania; 4) wykonanie przedznakowania; 5) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; 6) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązek powyższy dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.10 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały opisane w projekcie do umowy stanowiącym załącznik nr 4.1. do SIWZ. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 – 2.400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Zadanie 2 – 5.100,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach