Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania: ZADANIE 1 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach. ZADANIE 2 - Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie. Zakres czynności: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania: zabezpieczenie miejsca robót, frezowanie oznakowania, przygotowanie podłoża do frezowania, wykonanie przedznakowania, wykonanie oznakowania, tyczenie nowych linii segregacyjnych i krawędziowych. Szczegółowy zakres prac dla ZADANIA 1 i ZADANIA 2 określono w Kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki Nr 2.2. i Nr 2.3. do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6.1. do SIWZ. Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik 6.2. do SIWZ). Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 – 3 600,00 zł (słownie: trzy tysięcy sześćset złotych 00/100); Zadanie 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach