Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 - 2022

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 - 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 - 2022” Zadanie 1 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 – 2022 w trybie podstawowym, Zadanie 2 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 – 2022 w trybie cząstkowym 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 w/w zadania, z których każde stanowi odrębne zamówienie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania, przy czym Wykonawca składa osobną ofertę na każde z zadań 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania 1 i 2 obejmuje: 1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie – przez odnowienie oznakowania rozumie się każde następne jego wykonanie, 2) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego – przez malowanie z wytyczeniem rozumie się pierwsze wykonanie oznakowania, 3) malowanie tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi 4) usuwanie nieaktualnych oznakowań poziomych. 4. Kolejność i lokalizacja robót będzie każdorazowo wskazana przez Zamawiającego – przekazywanie dyspozycji w tym zakresie odbywać się będzie drogą e –mailową lub SMS-em. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w: 1) Tomie II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ, 2) Wzorze umowy 6. Dokumenty, o którym mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału, wraz z inwentaryzacją oznakowania poziomego na drogach w Świdnicy znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga! Jeżeli gdziekolwiek specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. Uwaga ! Inwentaryzacja oznakowania ma charakter wyłącznie poglądowy i została załączona pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. 7. Zakres zamówienia: 7.1 Zadanie 1 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 – 2022, w trybie podstawowym. 7.1.1 Zakres Zadania 1 obejmuje: 1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie, w tym: a) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 17.000 m2 rocznie, b) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 100 m2 rocznie 2) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego, w tym: a) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 1.000 m2 rocznie, b) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 50 m2 rocznie, 3) malowaniu tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi, w tym: a) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (pow. niebieska) - do 5.500 m2 rocznie, b) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona) - do 300 m2 rocznie, c) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą grubowarstwową (pow. czerwona) - do 300 m2 rocznie 4) usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych – do 500 m2 rocznie, 7.1.2 Zadanie 1 będzie realizowane corocznie w 2 etapach, w terminach określonych w rozdz. V, ust. 2, pkt. 1. 7.1.3 Etap I - realizowany w okresie wiosennym będzie obejmował malowanie podstawowe dróg w mieście, natomiast w etapie II realizowane będą roboty poprawkowe, ewentualnie zaniechane w okresie wiosennym, itp. UWAGA ! Zamawiający wymaga by w każdym kolejnym roku, przy realizacji Zadnia 1 uczestniczyły minimum 2 zespoły robocze. Przez zespół roboczy Zamawiający rozumie zespół złożony z min. 2 osób wyposażonych w narzędzia umożliwiające im sprawne wykonanie realizowanego zadania. 7.2 Zadanie 2 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 – 2022, w trybie cząstkowym 7.2.1 Zakres Zadania 2 obejmuje: 1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie, w tym: a) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 100 m2 rocznie, b) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 10 m2 rocznie 2) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego, w tym: a) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 400 m2 rocznie, b) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 50 m2 rocznie, 3) malowaniu tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi, w tym: a) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (powierzchnia niebieska)- do 100 m2 rocznie, b) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona) - do 50 m2 rocznie, c) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą grubowarstwową (pow. czerwona) - do 50 m2 rocznie 4) usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych – do 100 m2 rocznie, 7.2.2 Roboty, o których mowa powyżej będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do robót cząstkowych na każde wezwanie Zamawiającego drogą e- mailową lub SMS-em, w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych. Uwaga! Do wyceny oferty Wykonawca przyjmie 10 przyjazdów rocznie na wezwanie Zamawiającego 7.2.3 Termin przystąpienia do realizacji robót cząstkowych liczony jest od następującego dnia roboczego po dniu, w którym przekazano pisemne (drogą e-mailową lub SMS-em) polecenie Zamawiającego do wykonania robót cząstkowych Uwaga! Ilość robót wyrażona w m2 dla poszczególnych grup robót przewidzianych do realizacji w ramach Zadań 1 i 2, o których mowa w rozdz. 4.2, ust. 7.1 i 7.2, stanowi maksymalną ilość jednostek świadczenia rocznie dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu prac do 75 % zamówienia podstawowego rocznie. Rozliczenie poszczególnych prac będzie następowało na podstawie obmiarów powykonawczych. 4.2 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45.23.32.21-4 - malowanie nawierzchni 4.3 ZAKRES I WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie 1 – roboty opisane w rozdz. 4.1, ust. 7.1, 2) Zadanie 2 – roboty opisane w rozdz. 4.1, ust. 7.2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań obejmuje ponadto wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: 1) oznakowanie na czas prowadzenia robót, tj. wprowadzenie zatwierdzonej, standardowej organizacji ruchu w obszarze wykonywania robót, oraz oznakowanie pojazdów zabezpieczających i wykonujących roboty, 2) wykonanie prac przygotowawczych, w tym przygotowanie nawierzchni do wykonania oznakowania, 3) zabezpieczenie świeżego oznakowania, 4) ewentualny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów oraz utylizację odpadów o ile będzie to konieczne (koszty wywozu i utylizacji ponosi Wykonawca). 5) utrzymanie ładu i porządku na terenie pasa drogowego 6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3. Wykonawca ma obowiązek posiadać n/w szablony: - grupa P-8 (strzałki kierunkowe), - grupa P-9 ( strzałki naprowadzające), - P-15 (trójkąt), - P-16 (STOP), - P-22 (BUS), - napisy: TAXI i WJAZD, - P-23 (rower), - P-24 (niepełnosprawny). 4. Wykonawca podczas wykonywania zadania zapewni przejezdność dla ruchu kołowego przez cały okres jego realizacji. 5. Oznakowanie poziome należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od godz. 1900 do 500 6. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych /temperatura poniżej 5 ºC lub wilgotność powyżej 85%/ Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, będzie wykonywał prace w ciągu dnia poza godzinami szczytu tj. poza godzinami 6:00 – 9:00 i 13:00 – 17:00. W przypadku nie dotrzymania tego warunku, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami §12, ust. 1, pkt. 5 wzoru umowy. – odpowiednio Załącznik 8.1 lub/i 8.2 do SIWZ. 7. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w niniejszej Specyfikacji. 8. Roboty należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będą obciążać Wykonawcę. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 4.3.GWARANCJE 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na: 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 2) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 3) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (powierzchnia niebieska), 4) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona), na nawierzchniach z kamienia naturalnego – co najmniej 3 miesiące, 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, 2) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, 3) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą grubowarstwową (pow. czerwona) na nawierzchniach z kamienia naturalnego – co najmniej 12 miesięcy, 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową 2) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, 3) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą grubowarstwową (pow. czerwona) na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej - co najmniej 36 miesięcy 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 2) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 3) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (powierzchnia niebieska), 4) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona), na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej - co najmniej 6 miesięcy 4.4. INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż: 1) dla zadania 1 - 150.000,00 zł. netto (50.000 zł rocznie) , 2) dla zadania 2 – 30.000,00 zł. netto (10.000,00 zł rocznie), Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to między innymi: malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, malowanie tła pod kopertami i przejazdami rowerowymi, usunięcie zbędnego oznakowania poziomego. W/w roboty budowlane zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. 4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 2) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 3) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, 4) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, 5) malowanie tła pod kopertami i przejazdami rowerowymi, 6) usuwanie zbędnego oznakowania poziomego. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy – odpowiednio złącznika nr 4.1 lub 4.2 do umowy zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zwiera również „Wzór umowy” – odpowiednio dla zdania 1 i 2 - Załącznik nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w załączniku nr 4.1 lub/i 4.2 do umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w §12, ust. 1, pkt 10 i 11 wzoru umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 11. Kontrola, o której mowa w ust. 9 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na: 1) dla Zadania 1 – 31 sierpnia 2022 r., 2) dla Zadania 2 – 31 grudnia 2022 r. 2 Przedmiot zamówienia w przypadku obu zadań będzie realizowany przez 3 kolejne lata – od 2020r.do 2022 r., przy czym: 1) w przypadku zadania 1 – przedmiot zamówienia będzie realizowany w n/w powtarzających się każdego roku etapach czasowych: a) etap 1 - od 15 kwietnia do 31 maja 2020, 2021 i 2022 r. b) etap 2 - od 15 sierpnia do 31 sierpnia 2020, 2021 i 2022 r. 2) w przypadku zadania 2 roboty będą wykonywane sukcesywnie, w zależności od jego potrzeb Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do robót na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokość: 1) dla Zadania 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2) dla Zadania 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Wykonawca składającego oferty na dwa Zadania winie wpłacić wadium w wysokości 6.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr P-8/II/20 na wykonanie zadania pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 - 2022” *Zadanie 1 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 – 2022 w trybie podstawowym, *Zadanie 2 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2020 – 2022, w trybie cząstkowym. -------------------------------------------------------------------------------- Niepotrzebne skreślić 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X, ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć (jeżeli dotyczy): 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – odpowiednio Załącznik nr 5.1 lub 5.2 do SIWZ. 3) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4.1 lub 4.2 do SIWZ - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z Podwykonawców,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach