Przetargi.pl
WYKONANIE OTWORU POSZUKIWAWCZO-ROZPOZNAWCZEGO SĘKOWA GT-1 W CELU UJĘCIA WÓD TERMALNYCH W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA

Gmina Sękowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3518016 w. 29 , fax. 183 540 310
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sękowa
    Sękowa 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. 18 3518016 w. 29, fax. 183 540 310
    REGON: 49189268200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OTWORU POSZUKIWAWCZO-ROZPOZNAWCZEGO SĘKOWA GT-1 W CELU UJĘCIA WÓD TERMALNYCH W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Sękowa GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Sękowa. Przedsięwzięcie pod nazwą: „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Sękowa GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Sękowa” jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.3.1 „Geologia i górnictwo Część 1) Poznanie budowy geologicznej kraju oraz gospodarka zasobami złóż kopalin i wód podziemnych”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace przygotowawcze, 2) wykonanie otworu geotermalnego o głębokości 3 000 m, 3) badania hydrogeologiczne, 4) badania geofizyczne, 5) prace po zakończeniu wiercenia (np. demontaż urządzeń, rekultywacja terenu). 3. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanych prac itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym. 4. Szczegółowy opis i zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają postanowienia niniejszej SIWZ oraz: 1) Projekt robót geologicznych na poszukiwanie i rozpoznawanie wód termalnych otworem Sękowa GT-1 na terenie gminy Sękowa, województwo małopolskie - zał. nr 9 do SIWZ, 2) Decyzja Marszałka Województwa Małopolskiego z dnia 23.11.2017 r. zatwierdzająca projekt robót geologicznych - zał. nr 10 do SIWZ, 3) Minimalne wymagania techniczne w zakresie wykonywania otworu poszukiwawczo- rozpoznawczego Sękowa GT-1 - zał. nr 11 do SIWZ, 4) Przedmiar robót (element pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia, nie stanowiący podstawy rozliczenia ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia) – zał. nr 12 do SIWZ. 5. Otwór poszukiwawczo - rozpoznawczy będzie wykonany do pełnej głębokości 3 000 m celem zrealizowania prac przewidzianych we wszystkich wariantach zaprojektowanych w projekcie robót geologicznych, tj. przeprowadzenie opróbowania i testów hydrogeologicznych na trzech zaplanowanych głębokościach, tzn. 1 500 – 2 000 m, 2 000 – 2 500 m, 2 500 – 3 000 m. 6. Etapy wykonywania przedmiotu zamówienia: I ETAP 1)Prace przygotowawcze – w tym: a) opracowanie dokumentów ruchowych ( Plan ruchu itp.) wraz z uzyskaniem ich zatwierdzenia, pozyskanie stosownych pozwoleń, dokonania zgłoszeń do odpowiednich organów zgodnie z zatwierdzonym Projektem robót geologicznych i PGiG, b) przygotowanie drogi dojazdowej, placu wiertni, transport urządzenia, osprzętu wiertniczego, zaplecza socjalno – biurowego, c) budowa rurociągów i zbiornika zrzutowego, d) montaż urządzenia, e) wiercenie w interwale 0-30 m wraz z zabudową i cementowaniem rur 24”. II ETAP 1) Wiercenie w interwale 30-400 m w tym wykonanie badań geofizycznych oraz zabudowa i cementowanie rur 18 5/8”. III ETAP 1) Wiercenie w interwale 400 – 1500 m w tym wykonanie badań geofizycznych oraz zabudowa rur i cementowanie rur 13 3/8”. IV ETAP 1) Wiercenie w interwale 1500 - 2000 m w tym: a) wiercenie z rdzeniowaniem, b) wykonanie badań geofizycznych, c) wykonanie próbnika złoża, w przypadku pozytywnego wyniku badania wykonanie badań hydrogeologicznych, d) zabudowa rur 9 5/8” sznicowanych lub pełnych z cementacją rur. V ETAP 1) Wiercenie w interwale 2000 - 2500 m w tym: a) wiercenie z rdzeniowaniem, b) wykonanie badań geofizycznych, c) wykonanie próbnika złoża, w przypadku pozytywnego wyniku badania wykonanie badań hydrogeologicznych, d) zabudowa rur 7” sznicowanych lub pełnych z cementacją rur. VI ETAP 1) Wiercenie w interwale 2500 – 3000 m w tym: a) wiercenie z rdzeniowaniem, b) wykonanie badań geofizycznych, c) wykonanie próbnika złoża, w przypadku pozytywnego wyniku badania wykonanie badań hydrogeologicznych, d) zabudowa filtra 5”. VII ETAP 1) Wykonanie badań hydrogeologicznych: pompowanie oczyszczające i pomiarowe lub likwidacja otworu, 2) Demontaż urządzenia i transport powrotny, 3) Likwidacja placu budowy i drogi dojazdowej, 4) Rekultywacja terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300 000,00 zł (słownie zł: trzysta tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej, ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2,Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia a na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie w jakim wymagał ich przedstawienia zamawiający w stosunku do wykonawcy oceniając brak podstaw do wykluczenia wykonawcy; 1.3.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach