Przetargi.pl
Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby północno- zachodniej części Gminy Wielka Wieś w miejscowości Wierzchowie

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby północno- zachodniej części Gminy Wielka Wieś w miejscowości Wierzchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie otworu poszukiwawczego ( studziennego) w celu ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich na potrzeby północno- zachodniej części Gminy Wielka Wieś w miejscowości Wierzchowie 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - wycinkę 7 szt. świerków o obwodach: 54,47,69,60,73,25,35 cm - ( 3 szt. fi 10-15 cm oraz 4 szt. fi 16-25 cm) - wiercenie otworów kat. I-III 10 mb - wiercenie otworów kat. IV-Vi 60 mb - montaż i zagospodarowanie placu wierceń 1 szt. - demontaż zestawu i likwidacja placu 1 szt. - zamykanie wód przez iłowanie 15 mb -zabudowanie filtra studziennego 80 mb - pompowanie próbne i oczyszczające 144 godzin - przerwy w ruchu 84 godziny - montaż i demontaż rurociągu 30 mb - nadzór geologiczny i dokumentacja w tym dokumentacja hydrogeologiczna i operat wodno-prawny - montaż obudowy studni z kręgów Fi 200 mm wraz z obsypaniem i schodami - montaż pompy głębinowej i okablowania - wygrodzenie strefy bezpośredniej ujęcia 16 x 16 m z siatki 1,5 m na podmurówce + brama wjazdowa szer. 3 m Szczegółowy zakres robót został ujęty w przedmiarze robót, który jest załącznikiem do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem prac geologicznych oraz zaleceniami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności spełniają warunek 1/ posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę studni wierconej. 2/dysponowania personelem tj. mieć w dyspozycji kierownika budowy z uprawnieniami Urzędu Górniczego, średniego dozoru. 3/dysponowania potencjałem technicznym : mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wymagane minimum potencjału technicznego to : urządzenie wiertnicze o minimalnym przelocie wiercenia do 100m. 4/. Zamówienie może być udzielone wyłącznie Wykonawcy który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy . 2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zostanie dokonane według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie. 3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponowała zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w Rozdz. VII ust.1 pkt 1-3 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust.3 a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. VIII ust. 2 pkt 2.1 i 2.2 niniejszej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum : 1 kierownik budowy z uprawnieniami Urzędu Górniczego, średniego dozoru. 1.3. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.4. Wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Wykaz robót , do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum to 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę studni wierconej. 1.5 Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.6 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to: urządzenie wiertnicze o minimalnym przelocie wiercenia do 100m. 1.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art.26 ust 2b ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 , Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione - Załącznik nr 3 do niniejszej siwz 2.2 Oświadczenie lub dokument wskazujący na brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2.2. W stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy- Załącznik nr 3A do niniejszej siwz. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach