Przetargi.pl
Przebudowa ujęć wody podziemnej z utworów czwartorzędowych w 10 studniach kopanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    ul. Centralna 53 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ujęć wody podziemnej z utworów czwartorzędowych w 10 studniach kopanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia:a) Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z przebudową ujęć wody podziemnej z utworów czwartorzędowych . Prace których celem jest zwiększenia wydajności studni oraz poprawy jakości wody prowadzone będą w 10 miejscach na terenie Gminy Miejskiej Kraków . Lokalizacja studni: - Plac św. Ducha - ul. Majówny - ul. Lea - Rynek Kleparski - ul. Widok - ul. Lubocka - ul. Mistrzejowicka - ul. Jezierskiego - ul. Myślenicka / Moroziewicza - ul. Czarnogórska / Macedońska b) Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (do wglądu w siedzibie Zamawiającego - 30-542 Kraków, ul. Za Torem 22 pokój nr 2 ) oraz specyfikacją techniczną ( załącznik nr 5 ) i przedmiarem robót ( załącznik nr 11 ). Zakres prac jest zawarty w załączniku nr 7. Wytyczne dotyczące organizacji robót są zawarte w załączniku nr 8. Warunki wykonywania i odbioru prac są zawarte w załączniku nr 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004 r. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na odbudowie, remoncie lub przebudowie studni głębinowych i kopanych. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają - zatwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy uprawnienia kierownika otworu wiertniczego wierceń mechanicznych udarowych i obrotowych do głębokości 30 m, obejmujących wykonanie otworów wiertniczych i wierceń studziennych. 2.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3:b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4;d)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. e)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a)wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1;b)wypełnione zestawienie wartości robót - wg zał. nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach