Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6 zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres robót obejmuje: Instalacja oświetlenia dekoracyjnego: 1.Wykonanie oświetlenia zewnętrznego dekoracyjnego elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6. Prace obejmują oświetlenia części frontowej pawilonów: - od strony DTŚ pawilon nr III Tropik, pawilon nr IV Historyczny, pawilon nr V Kaktusy, - od strony parku pawilon nr II Rośliny Użytkowe, pawilon nr IV Historyczny, pawilon nr VI Gospodarczy. 2.Iluminację pawilonów zaprojektowano przy zastosowaniu opraw oświetleniowych oświetlenia zewnętrznego iluminacyjnego, wykonanych w technologii LED w systemie zmiany kolorów RGB za pomocą sygnału DMX 512: - obudowa oprawy - aluminium, długość modułu - 1,5 m, boki przekroju poprzecznego oprawy nie mogą przekroczyć 100 mm; - kolor obudowy oprawy i konstrukcji wsporczej - w kolorze kratownic RAL 7004; - zasilanie opraw napięciem 230V, 50Hz, sterowane sygnałem DMX 512, min. IP 66; - oprawa z kloszem ze szkła hartowanego o grubości min. 4 mm; - oprawa wyposażona w układ wyrównania ciśnienia między oprawą, a otoczeniem zapobiegający zasysaniu wilgoci do oprawy; - oprawa wyposażona w złączki i przewody umożliwiające połączenie linii zasilającej oraz linii DMX na danej elewacji bez konieczności stosowania dodatkowego okablowania. Złączki o min. IP 66, bezhalogenowe, napięcie pracy 250V. - oprawy wyposażone w diody RGB, kąt rozsyłu 12x46 stopni; - temperatura pracy oprawy w zakresie: -25C do +35C; - oprawy wyposażone w metalowe uchwyty montażowe do montażu na konstrukcji wsporczej. Uchwyty powinny mieć możliwość zmiany położenia na obudowie oprawy. 3.Sterowanie oprawami ma umożliwić okazjonalną zmianę kolorów na dowolny z palety RGB na każdej z elewacji iluminowanego obiektu. Podstawowym kolorem iluminacji jest kolor zielony. 4.Wykonanie konstrukcji wsporczej pod oprawy przy zastosowaniu kątowników stalowych o długości około 200 mm. Konstrukcja mocowana do kratownic przez skręcanie. 5.Zabudowa oprawy neon o wymiarach 20 m x 4 m z napisem PALMIARNIA na konstrukcji kratownicy pawilonu nr IV Historyczny od strony DTŚ. Barwa światła - zielona. Neon powinien być wykonany w klasie szczelności min. IP 66, moc oprawy około 3,5 kW, napięcia zasilania 230V, 50 Hz, charakterystyka o szerokim kącie rozsyłu (90-270) stopni. 6.Zabudowa rozdzielnicy ROD zasilania i sterowania oświetleniem dekoracyjnym w przedsionku pomieszczenia Rozdzielni Głównej. 7.Wykonanie okablowania. 8.Wykonanie prób i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej i uziemiającej. 9.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 10.Uruchomienie całości. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1.Przedmiar robót. 2.Projekty wykonawcze. 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. UWAGA: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2013 r. poz. 709 ze zm.), w szczególności art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Pozostałe warunki wykonania robót: 1.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne posiadające aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 2.Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 3.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją, techniczną oraz przedmiarami robót. 4.Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 5.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - dokumentację powykonawczą, - dziennik budowy, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia w branży elektrycznej. 2.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 3.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 4.Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. 5.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 6.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 8.Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 9.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach