Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E)

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 36 84 430 , fax. 34 36 84 440
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 36 84 430, fax. 34 36 84 440
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa wraz z montażem systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E). Dostawy oraz prace montażowe realizowane w oparciu o dokumentację projektową. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa, w której skład wchodzą poniższe elementy: Element dokumentacji - Nazwa załącznika - Numer załącznika - Część, której dotyczy dany załącznik - Zamówienie podstawowe i/lub OPCJA Projekt budowlany - Opis techniczny - 2.1. cz. 1 - projekt - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 1 - str. tytułowa - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 1 - oświadczenie - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 2 - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.1. cz. 3 - OPCJA 2.1. cz. 4 - OPCJA 2.1. cz. 5 - OPCJA 2.1. cz. 6 - OPCJA 2.1. cz. 7 - OPCJA 2.1. cz. 8 - OPCJA 2.1. cz. 9 - OPCJA 2.1. cz. 10 - OPCJA 2.1. cz. 11 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 12 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 13 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 14 - Zamówienie podstawowe 2.1. cz. 15 - OPCJA 2.1. cz. 16 - OPCJA 2.1. cz. 17 - Zamówienie podstawowe Rysunki - plik załączników 2.2. 2.2.1. - rys. nr 1 - OPCJA 2.2.2. - rys. nr 2 - OPCJA 2.2.3. - rys. nr 3 - Zamówienie podstawowe 2.2.4. - rys. nr 4 - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.2.5. - rys. nr 5 - Zamówienie podstawowe - OPCJA 2.2.6. - rys. nr 6 - Zamówienie podstawowe - OPCJA Projekt budowlany Instalacja elektryczna - 2.3. - Zamówienie podstawowe Rysunki - plik załączników - 2.3. 2.3.1. - rys. nr E-01 - Zamówienie podstawowe 2.3.2. - rys. nr E-02 - Zamówienie podstawowe 2.3.3. - rys. nr E-03 - Zamówienie podstawowe 2.3.4. - rys. nr E-04 - Zamówienie podstawowe 2.3.5. - rys. nr E-05 - Zamówienie podstawowe 2.3.6. - rys. nr E-06 - Zamówienie podstawowe 2.3.7. - rys. nr E-07 - Zamówienie podstawowe 2.3.8. - rys. nr E-08 - Zamówienie podstawowe 2.3.9. - rys. nr E-09 - Zamówienie podstawowe Przedmiary - Przedmiar - piętro III - 2.3. - Zamówienie podstawowe Przedmiar - piętro II - 2.4. - OPCJA Przedmiar - piętro I - 2.5. - OPCJA Instalacja elektryczna - 2.6. - Zamówienie podstawowe STWiOR - 2.6. Zamówienie podstawowe - OPCJA UWAGA!!! Przedmiary pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2) Prace montażowe będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu finansowo - rzeczowego prac. 3) Dostarczone urządzenia, sprzęt, armatura i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy oraz prace montażowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) O ile urządzenia dostarczone w ramach umowy są objęte gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 6) Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu 36 (trzydzieści sześć) miesięcznej rękojmi na urządzenia dostarczone w ramach umowy i ich montaż. Rękojmia biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru. Przeglądy techniczne i regulacje oraz doradztwo techniczno-eksploatacyjne w okresie rękojmi winno zostać uwzględnione w cenie za wykonanie umowy. 7) Zamawiający przewiduje prawo opcji w niniejszym postępowaniu. Zastosowanie prawa opcji będzie wynikało z możliwości finansowych Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie obligowało Wykonawcę do dalszej realizacji umowy na tych samych zasadach oraz w tej samej cenie, określonej kwotowo za jedną (1) kondygnację. Uwarunkowana prawem opcji część zamówienia dotyczy wykonania systemu klimatyzacji na I i II piętrze budynku Sądu Okręgowego (segment E). Załączniki opisujące zakres objęty OPCJĄ zostały wskazane w pkt 1). Oświadczenie o skorzystaniu z prawa OPCJI Zamawiający może złożyć nie później jak na 14 dni przed dniem rozpoczęcia dostawy w ramach OPCJI. 8) Zapisy dotyczące rękojmi (patrz pkt 6) powyżej) stosuje się odpowiednio do części zamówienia objętego prawem OPCJI. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 39717200-3 - urządzenia klimatyzacyjne 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 3. Wymagany termin wykonania zamówienia 1) Termin wykonania zamówienia - zakres podstawowy - w terminie 30 dni od dnia przekazania miejsca wykonywania prac montażowych, które nastąpi w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy; 2) Termin wykonania zamówienia - zakres OPCJA W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować i uruchomić urządzenia, również w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji od razu w zakresie dwóch pięter, w terminie 40 (czterdzieści) dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. 3) Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający zakres, wartość i kolejność realizacji poszczególnych prac zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy, po wyborze oferty najkorzystniejszej a przed podpisaniem umowy. 4) Uzgodniony harmonogram finansowo - rzeczowy stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniądza (przelew na konto), winno znajdować się na koncie Zamawiającego nie później niż w terminie (dzień i godzina), wyznaczonym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Katowicach, nr konta: 67 1130 1091 0003 9085 6990 0001; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. W pozostałych przypadkach wymagane jest złożenie wadium w miejscu składania ofert. 8. Zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty oryginał lub kserokopię polecenia przelewu. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b), (c), (d) i (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować będzie data uznania rachunku bankowego Zamawiającego, podanego w pkt 5. 11. Poręczenie i/lub gwarancja musi zawierać: 11.1. klauzulę o nieodwołalności i bezwarunkowości wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w ustawie - Prawo zamówień publicznych; 11.2. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą na kwotę 6 000,00 złotych; 11.3. informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. akt IR-351-1-08/14 przetarg nieograniczony na: Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 (segment E) 11.4. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5. zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie Zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określa art. 46 ustawy. 13. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Trwałe spięcie oryginału przedmiotowego dokumentu wraz z ofertą uniemożliwi Zamawiającemu jego zwrot po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 14. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza innych zapisów w treści gwarancji lub poręczeń (niż wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane), w tym zapisów dotyczących pośrednictwa banku w przypadku konieczności wypłaty należności, które mogłyby utrudnić Zamawiającemu realizację swoich praw do zatrzymania wadium, wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach