Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Wiklinowej do ul. Mikołajczyka w Dziekanowie Leśnym - zad 50/09

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2012-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Wiklinowej do ul. Mikołajczyka w Dziekanowie Leśnym - zad 50/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Wiklinowej do ul. Mikołajczyka w Dziekanowie Leśnym. 2.Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, niesłużący do obliczania ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest: 1.Zastosować materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności), zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 2.W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączyć kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnych ze stosownymi przepisami. 3.Przed złożeniem oferty na realizację przedmiotu zamówienia zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, w celu zapoznania się z warunkami w terenie w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 4.Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Warunki gwarancji. 1.36 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 2.W przypadku wystąpienia w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad przywrócić przedmiot zamówienia do stanu z dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. 3.Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. Termin płatności wynagrodzenia 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca robót zobowiązany jest do: 1.Wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wystąpienia o zajęcie pasa drogowego do Zarządcy drogi we własnym zakresie. 2.Zapewnienia obsługi geodezyjnej. 3.Wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. 4.Wbudowania materiałów oraz zastosowania urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 5.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowane materiały. Zamawiający zobowiązany jest do: 1.Wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w ciągu 7 dni od zgłoszenia rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2.Przystąpienia do odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach