Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości wraz ze wskazaniem punktów granicznych w terenie dla: - Nieruchomości będących własnością Miasta Ruda Śląska: 1. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda pomiędzy ulicami: Chryzantem- Wiktora Brańskiego- Narcyzów (Postanowienie nr AMG.74302-45/09 z dnia 16.10.2009 r.) 2. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Halembie przy zbiegu ulic: Sokolskiej- ks. Lexa- Alberta Pakuły (Postanowienie nr AMG.74302-71/09 z dnia 26.10.2009 r.) 3. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- Kochłowicach przy ulicy Barbary (Postanowienie nr AMG.74302-83/09 z dnia 13.11.2009 r.) 4. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- Goduli przy ulicy Starej (Postanowienie nr AMG.74302-82/09 z dnia 17.11.2009 r.) - Nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa: 1. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Ruda przy ulicy Wandy (Postanowienie nr AMG.74302-88/09 z dnia 05.11.2009 r.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum: - 2 podziały nieruchomości, - 1 rozgraniczenie nieruchomości, 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych (niezależnie od liczby zadań/części, na które składana jest oferta). 1.3. Znajdując się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których wyżej mowa w pkt 1.2.2.), 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1.2.2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7.Uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych osób wymienionych w pkt. 1.2.2., 8. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektów podziałów nieruchomości
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Glinianej, ks. Stanisława Bisty, Władysława Jagiełły
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Młyńskiej
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Piernikarczyka
Dodano: 2016-05-11 - Wznowienie granic nieruchomości gruntowych
Dodano: 2016-05-10 - Wykonanie projektów podziałów nieruchomości
Dodano: 2016-04-26 - Wykonanie podziałów nieruchomości położonych przy: ul. 1 Maja - Harcerska, ul. 1 Maja oraz wznowienie granic ul. Mieczysława Karłowicza, ul. Oświęcimska
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie podziałów nieruchomości położonych przy ulicy: 1) Edmunda Kokota-Głównej; 2) Lipowej 4-4A
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie projektów podziałów nieruchomości oraz wznowienia granic nieruchomości wraz ze sporządzeniem projektu podziału
Dodano: 2016-03-18 - Wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych uprzednio ujawnionych w operacie ewidencji gruntów wraz z ich stabilizacją dla nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Orzegowskiej
Dodano: 2016-02-08