Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa suszarki laboratoryjnej i manometru Oznaczenie sprawy : OZ/D/248/BC/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 2 zadania. Zadanie 1 - Suszarka laboratoryjna. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej suszarki laboratoryjnej , która służy do podgrzewania i suszenia materiałów budowlanych oraz próbek laboratoryjnych. (CPV: 42. 90. 00. 00-5 maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia). Zadanie 2 - Manometr. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego manometru który służy jako wskaźnik ciśnienia uzyskanego za pomocą pompy olejowej aparatu VSS. (CPV: 38.42.00.00-5 przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów )Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 E, ale zbilansowana wartośc zakupu tego typu urządzeń w ciągu roku przekracza 14.000 E i nie przekracza kwoty 206.000 E. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1-2, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenia ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24. ust. 2 pkt. 3 ustawy w zakresie nw. pkt. A) 1.1, 1.2, 2.1 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 3.1 i 4.1, - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 4.2 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1 Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Tabela Parametrów Technicznych. 4.2. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim (tylko dla urządzeń równoważnych). C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A) pkt 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż toalety publicznej bezobsługowej na parkingu przy ul. Żwirki w Piekarach Śląskich.
Dodano: 2015-10-08 - Wykonanie, dostawa i montaż elementów składowych laboratoryjnej, pilotażowej instalacji do flotacji w hali technologicznej Instytutu.
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa urządzeń: eksykatory szafkowe,łaźnie ultradźwiękowe, pompy, próżniomierz, manometr. Oznaczenie sprawy: OZ/D/14/JP/14
Dodano: 2014-01-31 - Dostawa i montaż jednostanowiskowej, zadaszonej, bezdotykowej myjni samochodowej dla potrzeb Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach II
Dodano: 2013-07-29 - Dostawa i montaż jednostanowiskowej zadaszonej bezdotykowej myjni samochodowej dla potrzeb Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych
Dodano: 2013-07-10 - DOSTAWA KRIOSTATU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 28/ichpw/2013
Dodano: 2013-05-15 - Dostawa reaktora ciśnieniowego do badań chemicznych.Oznaczenie sprawy:OZ/D/71/JP/13
Dodano: 2013-04-25 - Dostawa fitotronu. Oznaczenie sprawy OZ/D/49/EK/13
Dodano: 2013-03-26 - Dostawa aparatury do badania materiałów budowlanych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/8/AS/13
Dodano: 2013-01-30 - Dostawa ciśnieniowego reaktora wraz z wyposażeniem.Oznaczenie sprawy OZ/D/247/JP/12
Dodano: 2012-10-30