Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 21-077 Spiczyn, Spiczyn 10C
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7577184 , fax. 081 7577048
- Data zamieszczenia: 2012-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
Spiczyn 10C 10C
21-077 Spiczyn, woj. lubelskie
tel. 081 7577184, fax. 081 7577048
REGON: 00055153300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spiczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opracowania strategicznego na lata 2014-2020 pod nazwą: STRATEGIA ROZWOJU SZLAKU JIIIS W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM, PODKARPACKIM, ŚWIĘTOKRZYSKIM W OPARCIU O PUNKTY WĘZŁOWE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w ramach projektu realizowanego przez Gminę Spiczyn, pt.: Szlak Jana III Sobieskiego parasolowym produktem rozwoju regionalnego Polski Wschodniej, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka, Działania I.4 Promocja i współpraca, Komponentu Współpraca, Obszaru Tworzenie polityki rozwoju regionalnego - Strategii rozwoju Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim w oparciu o punkty węzłowe. Szczegółowy zakres Strategii rozwoju Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim w oparciu o punkty węzłowe Przy realizacji strategii działania nakierowane będą na zgromadzenie i przetworzenie dostępnej wiedzy o stanie obecnym i optymalnych możliwościach rozwoju Szlaku JIIIS w oparciu o potencjał punktów węzłowych w 3 województwach Polski Wschodniej. W dokumencie doprecyzowane zostaną domeny rozwojowe dla Szlaku JIIIS w 3 województwach. Służyć będzie oddziaływaniu na politykę rozwoju regionalnego w aspekcie wprowadzenia do niej zapisów o Szlaku JIIIS jako kierunku rozwoju w 3 województwach Polski Wschodniej. Strategia musi odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób i w jakich dziedzinach należy zaplanować współpracę B+R jako wiodącą dla rozwoju Szlaku JIIIS. Strategia ma pokazać Szlak JIIIS jako kierunek rozwoju Polski Wschodniej. Ma pozwolić na opieranie rozwoju Szlaku JIIIS w punktach węzłowych na współpracy wielostronnej. Ma pozwolić na opieranie rozwoju Szlaku JIIIS na rozwijaniu sektora B+R, ma pozwolić na otwarcie Polski Wschodniej na współpracę na szczeblu europejskim w ramach Szlaku biegnącego od Oleska na Ukrainie do Wiednia w Austrii. Strategia musi być zgodna z polityką ochrony środowiska. (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w zał. nr 10). Strategia realizowana będzie metodą partycypacyjno- ekspercką. W jej opracowanie będą zaangażowane środowiska naukowe i gospodarcze. Strategia musi być spójna z zapisami dotychczas wypracowanych dla Szlaku JIIIS dokumentów: Zarys zintegrowanej strategii rozwoju Szlaku Jana III Sobieskiego w gminach Wólka, Spiczyn, Mełgiew, Piaski, Rybczewice, Gorzków (Zał. Nr 1 do SIWZ) Na Szlacheckim Szlaku Rodu Sobieskich (Zał. Nr 11 do SIWZ) Inwentaryzacji potencjału historycznego pod kątem Szlaku JIIIS w województwie świętokrzyskim (Zał. Nr 12 do SIWZ) Inwentaryzacja potencjału gospodarczego Szlaku JIIIS w 3 województwach (dokument dostępny na stronie szlaksobieskiego.info od 30 listopada 2012 roku Spis treści strategii obejmować musi co najmniej następujące punkty: 1. WPROWADZENIE 2. METODOLOGIA 3. UWARUNKOWANIA WYNIKAJĄCE Z DOKUMENTÓW STRATEGICZNYCH 4. DIAGNOZA STRATEGICZNA MAKROOTOCZENIA 5. DIAGNOZA STRATEGICZNA PUNKTÓW WĘZŁOWYCH 6. SEGMENTACJA RYNKU 7. ANALIZA SWOT, WNIOSKI I REKOMENDACJE ROZWOJOWE 8. DRZEWO PROBLEMÓW 9. DŁUGOFALOWA KONCEPCJA ROZWOJU 10. WDRAŻANIE STRATEGII Wymagania wobec Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: a) wykonanie opracowania metodą ekspercko-partycypacyjną, b) zapewnienie udziału głównych interesariuszy, w tym branży turystycznej. Ich udział w procesie tworzenia dokumentu będzie realizowany poprzez udział w warsztatach, i konsultacjach. Stanowi to niezbędny element prawidłowego wykonania zamówienia, c) zapewnienie zgodności Tworzonej strategii z zarysem Zintegrowanej Strategii Rozwoju Szlaku Jana III Sobieskiego w gminach Wólka, Spiczyn, Mełgiew, Piaski, Rybczewice, Gorzków, oraz z innymi dokumentami o charakterze lokalnym, ponadlokalnym, regionalnym, krajowym i europejskim- stanowiącym załącznik do SIWZ nr 1 Formy edycyjne dokumentów końcowych: Wykonawca sporządzi pełne opracowanie w postaci pisemnej: format A-4, oprawa zbindowana, czcionka Arial 11 w liczbie 30 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej na CD (format WORD, EXCEL, w liczbie 30 egzemplarzy opatrzonych etykietami informującymi o ich zawartości). Opracowanie powinno: a) otrzymać szatę edycyjną, zgodnie z projektem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego oraz z księgą tożsamości szlaku Jana III Sobieskiego b) mieć prezentację w formacie Power Point Opracowanie powinno składać się z materiałów analitycznych, map, schematów, tabel i wykresów, ewentualnych zdjęć, podsumowania oraz załączników źródłowych. Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prezentacji opracowania lub jego części przed ustalonym przez Zamawiającego gronem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres i koncepcja merytoryczna Strategii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spiczyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowania widmowej charakterystyki obciążeń układu napędowego ciągnika w warunkach rzeczywistych i programu stanowiskowych badań trwałościowych dla układów przeniesienia napędu w wersji 24x24 Synchromesh i wersji 32x32 Power
Dodano: 2016-01-26 - Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2013-02-14 - PRZYGOTOWANIE ZINTEGROWANEJ STRATEGII ROZWOJU GOTANII W RAMACH PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Dodano: 2011-12-29 - Pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego Zmodyfikowanego Programu Nauczania na kierunku TECHNIK ELEKTRYK, tj. Montaż i Eksploatacja Odnawialnych źródeł Energii Elektrycznej w projekcie nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2011-06-24 - Przetarg nieograniczony na utworzenie marki Powiatu Ryckiego i opracowanie programu promocji gospodarczej powiatu wraz z przygotowaniem działań i materiałów promocyjnych, w ramach projektu Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy.
Dodano: 2011-03-08 - Opracowanie Strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy
Dodano: 2010-10-28 - Opracowanie Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010-2020 wraz z Systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego wraz z projektami aplikacji.
Dodano: 2010-06-10