Przetargi.pl
Opracowanie Strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7526400 , fax. 81 7526464
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 81 7526400, fax. 81 7526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Strategii Marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Celem głównym jest stworzenie Strategii Marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 tworzącej ramy wsparcia rozwoju lokalnego powiatu łęczyńskiego metodami i narzędziami marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej i gospodarczej. W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia powinny powstać długookresowe wytyczne strategiczne dla marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego oraz plan wdrożenia tych wytycznych. Produkty zamówienia będą miały fizyczną postać (strategia marki, system identyfikacji wizualnej marki, portfel usług turystycznych, plan wdrożenia strategii) oraz spotkań w formie konsultacji społecznych. Rezultatem wdrożenia strategii i harmonogramu wynikających z przedmiotu zamówienia ma być poprawa gospodarczej atrakcyjności i konkurencyjności powiatu poprzez wytworzenie spójnej i rozpoznawalnej marketingowo i wizerunkowo marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących, powiązanych ze sobą etapów realizacji: I. Etap - Audyt zasobów i obecnych produktów turystycznych oraz analiza efektywności turystycznej II. Etap - Stworzenie koncepcji (unikalnej oferty sprzedażowej) dla całego obszaru wraz z projektem badawczym potwierdzającym słuszność opracowanej koncepcji III. Etap - Opracowanie strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 (dokument strategiczny dla marki obszaru (cele + grupy docelowe + źródła przewag konkurencyjnych) IV. Etap - Stworzenie portfela usług turystycznych (obejmujący proces kreowania nowych produktów według przyjętej strategii) V. Etap - Przygotowanie operacyjnego planu rozwoju i promocji Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego wraz z budżetem i harmonogramem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach