Powiat Łęczyński ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7526400 , fax. 81 7526464
- Data zamieszczenia: 2010-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
Al. Jana Pawła II 95A 95A
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 81 7526400, fax. 81 7526464
REGON: 43101942500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Strategii Marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 w ramach projektu _Markowy powiat. Strategia promocji marki powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Celem głównym jest stworzenie Strategii Marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 tworzącej ramy wsparcia rozwoju lokalnego powiatu łęczyńskiego metodami i narzędziami marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej i gospodarczej. W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia powinny powstać długookresowe wytyczne strategiczne dla marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego oraz plan wdrożenia tych wytycznych. Produkty zamówienia będą miały fizyczną postać (strategia marki, system identyfikacji wizualnej marki, portfel usług turystycznych, plan wdrożenia strategii) oraz spotkań w formie konsultacji społecznych. Rezultatem wdrożenia strategii i harmonogramu wynikających z przedmiotu zamówienia ma być poprawa gospodarczej atrakcyjności i konkurencyjności powiatu poprzez wytworzenie spójnej i rozpoznawalnej marketingowo i wizerunkowo marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących, powiązanych ze sobą etapów realizacji: I. Etap - Audyt zasobów i obecnych produktów turystycznych oraz analiza efektywności turystycznej II. Etap - Stworzenie koncepcji (unikalnej oferty sprzedażowej) dla całego obszaru wraz z projektem badawczym potwierdzającym słuszność opracowanej koncepcji III. Etap - Opracowanie strategii marki Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego na lata 2011-2020 (dokument strategiczny dla marki obszaru (cele + grupy docelowe + źródła przewag konkurencyjnych) IV. Etap - Stworzenie portfela usług turystycznych (obejmujący proces kreowania nowych produktów według przyjętej strategii) V. Etap - Przygotowanie operacyjnego planu rozwoju i promocji Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego wraz z budżetem i harmonogramem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowania widmowej charakterystyki obciążeń układu napędowego ciągnika w warunkach rzeczywistych i programu stanowiskowych badań trwałościowych dla układów przeniesienia napędu w wersji 24x24 Synchromesh i wersji 32x32 Power
Dodano: 2016-01-26 - Opracowanie i przeprowadzenie badań wizerunkowych marki Szlak Jana III Sobieskiego w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2013-02-14 - Wykonanie opracowania strategicznego na lata 2014-2020 pod nazwą: STRATEGIA ROZWOJU SZLAKU JIIIS W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM, PODKARPACKIM, ŚWIĘTOKRZYSKIM W OPARCIU O PUNKTY WĘZŁOWE
Dodano: 2012-08-31 - PRZYGOTOWANIE ZINTEGROWANEJ STRATEGII ROZWOJU GOTANII W RAMACH PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Dodano: 2011-12-29 - Pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego Zmodyfikowanego Programu Nauczania na kierunku TECHNIK ELEKTRYK, tj. Montaż i Eksploatacja Odnawialnych źródeł Energii Elektrycznej w projekcie nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2011-06-24 - Przetarg nieograniczony na utworzenie marki Powiatu Ryckiego i opracowanie programu promocji gospodarczej powiatu wraz z przygotowaniem działań i materiałów promocyjnych, w ramach projektu Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Działanie 2.4 schemat B Marketing gospodarczy.
Dodano: 2011-03-08 - Opracowanie Strategii rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń Podlaski na lata 2010-2020 wraz z Systemem identyfikacji wizualnej i werbalnej markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego wraz z projektami aplikacji.
Dodano: 2010-06-10