Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 583 88 28 , fax. 22 583 88 50
- Data zamieszczenia: 2020-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 583 88 28, fax. 22 583 88 50
REGON: 36318962500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgm.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opracowania pn. „Projekt sprawozdania z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w latach 2016 – 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pn. „Projekt sprawozdania z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w latach 2016 – 2020”. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71313000-5 usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71620000-0 usługi analizy 72320000-4 usługi bazy danych 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (po zawarciu umowy SOPZ będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy) oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71313000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1. SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2. SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2. oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3.1. SIWZ, 5. Dokument pn. „Opis sposobu realizacji zamówienia”, który powinien zostać sporządzony w sposób umożliwiający ocenę oferty Wykonawcy w kryterium Opis sposobu realizacji zamówienia, zgodnie z Rozdziałem 12 pkt 12.4 SIWZ, W przypadku niedołączenia do oferty Opisu sposobu realizacji zamówienia, bądź otrzymania 0 pkt. w kryterium „Opis sposobu realizacji zamówienia” oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy, 6. Stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie opracowania pn. „Projekt sprawozdania z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w latach 2020 - 2024”
Dodano: 2024-03-08 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w obszarze zagadnień środowiskowych związanych z inwestycjami hydrotechnicznymi realizowanymi i nadzorowanymi przez Departament Przygotowania i Realizacji Inwestycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Dodano: 2021-01-19 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w obszarze zagadnień środowiskowych związanych z inwestycjami hydrotechnicznymi realizowanymi i nadzorowanymi przez Departament Przygotowania i Realizacji Inwestycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Dodano: 2020-12-31 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta Siedlce
Dodano: 2020-10-15 - Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie Miasta Otwocka
Dodano: 2020-09-07 - Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta Żyrardowa.
Dodano: 2020-09-04 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki”.
Dodano: 2020-08-31 - Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie gm. Tłuszcz zgodnie z wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”
Dodano: 2020-08-31 - Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia dla zadania pn.: „Przebudowa wrót sztormowych na Kanale Jamneńskim"
Dodano: 2020-08-24 - świadczenie usługi doradztwa w zakresie analizy aspektów środowiskowych ENV świadczenia służb żeglugi powietrznej/zarządzania ruchem lotniczym
Dodano: 2020-05-12