Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg
- Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
- Data zamieszczenia: 2020-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
Warszawska 169
09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
REGON: 61101591600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1). Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonania zadania pod nazwą: „Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki”, realizowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”. W zakres zadania wchodzi: 1). wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki i przekazanie wypełnionych ankiet lub spisów dokonanych w formie papierowej lub elektronicznej, 2). sporządzenie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji, 3). utworzenie bazy danych obsługiwanej przez program Microsoft Excel, 4).wykonanie usługi przeprowadzenia audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej. 5). przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (ogłoszenia w prasie, opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek, plakatów, materiałów informacyjnych) 2. Inwentaryzacja indywidulanych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki zostanie wykonana z wykorzystaniem metody wywiadu bezpośredniego (wypełnianie ankiet lub dokonywanie spisu w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy podczas oględzin). 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji zgodnie z następującymi dokumentami: -Regulamin udzielenia i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”, -Uchwała nr 419/119/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 24 marca 2020 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 -Wytyczne do przygotowania inwentaryzacji (aktualizacja) . 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71313000 – 5 usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 90731300-3 usługi ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: - prace związane z utworzeniem bazy danych źródeł ciepła, w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1145). Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71313000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w okresie nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie wykonania inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła (lub azbestu i wyrobów zawierających azbest lub zbiorników bezodpływowych lub podobnych opracowań inwentaryzacji) na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub innego organu publicznego o wartości zadania minimum 10.000,00 zł brutto oraz wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie wykonania świadectw energetycznych budynków użyteczności publicznej o wartości zadania minimum 10.000,00 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 7.3. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7.4. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 7.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego( jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 6.3.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 6.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie opracowania pn. „Projekt sprawozdania z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w latach 2020 - 2024”
Dodano: 2024-03-08 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w obszarze zagadnień środowiskowych związanych z inwestycjami hydrotechnicznymi realizowanymi i nadzorowanymi przez Departament Przygotowania i Realizacji Inwestycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Dodano: 2021-01-19 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w obszarze zagadnień środowiskowych związanych z inwestycjami hydrotechnicznymi realizowanymi i nadzorowanymi przez Departament Przygotowania i Realizacji Inwestycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Dodano: 2020-12-31 - Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta Siedlce
Dodano: 2020-10-15 - Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie Miasta Otwocka
Dodano: 2020-09-07 - Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta Żyrardowa.
Dodano: 2020-09-04 - Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie gm. Tłuszcz zgodnie z wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”
Dodano: 2020-08-31 - Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia dla zadania pn.: „Przebudowa wrót sztormowych na Kanale Jamneńskim"
Dodano: 2020-08-24 - świadczenie usługi doradztwa w zakresie analizy aspektów środowiskowych ENV świadczenia służb żeglugi powietrznej/zarządzania ruchem lotniczym
Dodano: 2020-05-12 - Wykonanie opracowania pn. „Projekt sprawozdania z realizacji dyrektywy 91/676/EWG (azotanowej) w latach 2016 – 2020”
Dodano: 2020-04-08