Przetargi.pl
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki”.

Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
    Warszawska 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
    REGON: 61101591600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonania zadania pod nazwą: „Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki”, realizowanego przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”. W zakres zadania wchodzi: 1). wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki i przekazanie wypełnionych ankiet lub spisów dokonanych w formie papierowej lub elektronicznej, 2). sporządzenie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji, 3). utworzenie bazy danych obsługiwanej przez program Microsoft Excel, 4).wykonanie usługi przeprowadzenia audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej. 5). przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (ogłoszenia w prasie, opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek, plakatów, materiałów informacyjnych) 2. Inwentaryzacja indywidulanych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Sanniki zostanie wykonana z wykorzystaniem metody wywiadu bezpośredniego (wypełnianie ankiet lub dokonywanie spisu w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy podczas oględzin). 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji zgodnie z następującymi dokumentami: -Regulamin udzielenia i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”, -Uchwała nr 419/119/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 24 marca 2020 r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 -Wytyczne do przygotowania inwentaryzacji (aktualizacja) . 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71313000 – 5 usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 90731300-3 usługi ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: - prace związane z utworzeniem bazy danych źródeł ciepła, w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1145). Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71313000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w okresie nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie wykonania inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła (lub azbestu i wyrobów zawierających azbest lub zbiorników bezodpływowych lub podobnych opracowań inwentaryzacji) na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub innego organu publicznego o wartości zadania minimum 10.000,00 zł brutto oraz wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie wykonania świadectw energetycznych budynków użyteczności publicznej o wartości zadania minimum 10.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 7.3. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7.4. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 7.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego( jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 6.3.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 6.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach