Przetargi.pl
Wykonanie opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku, druku, oprawy oraz dostawa do siedziby Zamawiającego książki pod roboczym tytułem:Dzieje Olecka.

Urząd Miejski w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 520 21 68 , fax. 087 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 520 21 68, fax. 087 520 25 58
    REGON: 00052334700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku, druku, oprawy oraz dostawa do siedziby Zamawiającego książki pod roboczym tytułem:Dzieje Olecka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania graficznego, składu, łamania, przygotowania do druku, druku i oprawy oraz dostawa do siedziby Zamawiającego książki pod roboczym tytułem Dzieje Olecka. 2. Nakład : 2000 egzemplarzy 3. Format: B5 4. Objętość: arkuszy autorskich: 49,0 (teksty podstawowe liczony 1 arkusz- 40 000 znaków), arkuszy wydawniczych bez ilustracji: 53,0 (+ -1%) (teksty autorskie; teksty uzupełniające: podpisy i komentarze do ilustracji; teksty pomocnicze: strony tytułowe, spis treści, paginy, informacje wydawnicze) tolerancja 0,5 ark. arkuszy drukarskich: 41,0 16 (+ -5%)tolerancja 1 ark. druku 4.Oprawa: twarda, całopapierowa, szyta nićmi, z zakładką tasiemkową grzbiet zaokrąglony oklejka: a.zadrukowana, 4 kolory (4+0), b.zawartość (tekst, grafika, zdjęcia), c.papier: kreda matowa 135 g m2, d.wyklejka: biała bez nadruku, e.laminowana folią matową, wyklejka: a.biała bez nadruku (0+0), b.papier offset. 170 g 5. Blok książki: Druk: 4 + 4, liczba stron: 656 ( + - 10 %), papier jednostronnie kredowany ze środkiem spulchnienia np. G-print 115 g lub kredowy typu silk zawartość: tekst, grafika, zdjęcia. Zdjęcia i inne materiały ilustracyjne: 184 szt. (+ -10%), przy czym ostatni rozdział publikacji odnoszący się do lat 1989-2010 Wykonawca musi uzupełnić w dodatkowy materiał ilustracyjny, zdjęcia i schematy do wykonania (nie mniej niż 30 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. nr 223, poz. 1655, j.t. ze zm.) o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonawcy, którzy w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się doświadczeniem należytego wykonania co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum 3 usługi polegające na do druku i druk książek o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto każda. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, podmioty mogą ten warunek spełniać łącznie 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 5)Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca powinien spełniać wszystkie ww warunki zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z formularzem ofertowym, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał 3 usługi polegające na przygotowaniu do druku i druk książek o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały zakończone i wykonane z należytą starannością (opinie, referencje, protokoły, itp) 3)W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa dodatkowo oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - załącznik nr 3. 2. Dopuszcza się przedstawienie kopii dokumentów uwierzytelnionych osobiście przez Wykonawcę lub przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą posiadać pełnomocnictwa do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia pełnomocnika do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz z ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach