Przetargi.pl
Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków akcydensowych i drukowanych metodą offset dla Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2398850 , fax. 055 2398852
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2398850, fax. 055 2398852
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków akcydensowych i drukowanych metodą offset dla Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ? Usługi drukowania i dostawa: a) druki akcydensowe: - Dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych - oryginał - 1.000 szt. - Dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych - odpis - 2.000 szt. - Dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych - egzemplarz do akt - 1.000 szt. - Papier z giloszem do Suplementu do dyplomu ukończenia - 10.000 szt. - Okładka na Suplement - 1.000 szt. - Legitymacja studencka - 500 szt. - Indeks- 1.500 szt. b) druki drukowane metodą offset: - Dziennik Praktyk - 500 szt. ? Rodzaj druków i akty prawne na podstawie, których wykonane będą druki zostały określone w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 2 SIWZ. ? Oferta powinna obejmować wykonanie usługi drukowania i dostawę gotowych druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego. ? Parametry techniczne druków akcydensowych są sprecyzowane w Rozporządzeniach MNiSW podanych w Specyfikacji Technicznej Usługi. ? Projekty druków akcydensowych przygotowywane są przez Wykonawcę zgodnie z powyższymi rozporządzeniami z uwzględnieniem nazwy Uczelni we wskazanych miejscach przez Zamawiającego. ? Zamawiający dostarczy Wykonawcy opracowane projekty druków drukowanych metodą offset w formacie PDF w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ? Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie usług drukowania będących przedmiotem niniejszego postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.1, lit. 1 SIWZ; ? Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: - Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia, co najmniej dwie usługi każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.1, lit. 2 SIWZ; ? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.1, lit. 3 SIWZ; ? Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10.1, lit. 3 SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o: 1. Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Specyfikację Techniczną Usługi stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, wypełnionych według załączonych wzorów i podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli, dołączyć należy następujące oświadczenia i dokumenty: ? Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ? Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (Załącznik Nr 3 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia (co najmniej dwie usługi), w tym okresie z podaniem ich wartości (tylko takie, których wartość jest nie mniejsza niż przedmiot zamówienia), dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; ? Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 i Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) (według załączonego wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ); § W przypadku podpisania oświadczeń i dokumentów przez osoby nie wymienione w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach