Przetargi.pl
Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Łodzi dla obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego, w tym na terenach zamkniętych (tereny wojskowe, kolejowe).

Urząd Miasta Łodzi Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384378, 6384255, 6384254 , fax. 042 6384242
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384378, 6384255, 6384254, fax. 042 6384242
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Łodzi dla obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego, w tym na terenach zamkniętych (tereny wojskowe, kolejowe).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnymi projektami podziałów nieruchomości dla przewidywanej ilości 50 obiektów, w czterech grupach. Część II - wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych dla przewidywanej ilości 75 działek rozliczeniowych, uwidocznionych na mapach w wykazach powierzchni oraz wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów i budynków dla przewidywanej ilości 10 działek ewidencyjnych. Część III - wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń podziemnych dla obszaru gruntu o przewidywanej maksymalnej powierzchni 45 hektarów. Część IV - wykonanie wznowienia i okazania granic nieruchomości dla przewidywanej maksymalnej ilości 200 działek (obiektów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część zamówienia: I - 4 000,00 zł. II - 1 000,00 zł. III - 800,00 zł. IV - 1 000,00 zł. wpłaty pieniężne należy dokonać przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego w: GETIN Bank S.A w Katowicach, II Oddział w Łodzi nr konta 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisem art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 ww. ustawy. 3. Prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zmianami), zgodną z przedmiotem zamówienia, wymaganą zapisem art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zmianami). 4. Wykonawcy powinni: - posiadać doświadczenie w tematyce wykonania danego asortymentu robót, poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt: - 1 i 2 - dla map sytuacyjnych do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnymi projektami podziałów nieruchomości, - 2 - dla map sytuacyjnych do celów prawnych oraz wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów i budynków, - 1 - dla map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń podziemnych, - 1 i 2 - dla czynności wznowienia i okazania granic nieruchomości, ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zmianami), - dysponować minimum 3 osobami inżynieryjno-technicznymi (geodeci z uprawnieniami) niezbędnymi do realizacji części zamówienia, obejmującej wykonanie map sytuacyjnych do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnymi projektami podziałów nieruchomości, - dysponować minimum 2 osobami inżynieryjno-technicznymi (geodeci z uprawnieniami) niezbędnymi do realizacji pozostałych części zamówienia. W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w ilości odpowiadającej sumie osób wskazanych w tych częściach. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych dokumentów, na zasadzie spełnia / nie spełnia i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - załącznik nr 2 do SIWZ: - o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1, - o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, z którego wynika, iż zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony z aktualnością przez organ wydający w wymaganym terminie. 3. Wykaz osób i podmiotów (geodetów uprawnionych), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, przez wypełnienie załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z poświadczonymi kopiami uprawnień zawodowych tych osób z zastrzeżeniem dopuszczalności pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga: W przypadku, jeżeli wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt V ust. 1, 2, winien złożyć każdy z nich. Powyższe dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach