Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 1/15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6312211 , fax. 042 6312211
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
ul. Stefanowskiego 1/15 1/15
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6312211, fax. 042 6312211
REGON: 00000158300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Maszyna pomiarowa kartezjańska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Maszyna pomiarowa kartezjańska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagana wpłata wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 5.1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ustawy oraz złożyli ofertę, przy czym Wykonawca może złożyć w tym Postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 5.2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.3. Wykonawca posiada ważny dokument potwierdzający zgodność jego działań w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z Systemem Zapewnienia Jakości opartym na odpowiednich normach międzynarodowych. 5.4. Potwierdzenie, że całość i wszystkie komponenty dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia spełnią wymogi norm technicznych i przepisów o systemie zgodności CE. 5.5 Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji oraz zapewni szkolenie personelu Zamawiającego oraz serwisowanie wszystkich komponentów i całości dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych formalnych warunków, zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, co w przypadku jakiegokolwiek braku lub niedociągnięcia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzorcowy druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w niniejszej SIWZ w: 1) pkt. 6.1.2., 6.1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca sporządzi, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym Postępowaniu, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. W odniesieniu do każdej pozycji wykazu Wykonawca załączy dane kontaktowe do osób u zamawiającego dostawę (tel, e-mail), mogących zaświadczyć, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6.3. Potwierdzeniem warunku działań Wykonawcy w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia zgodnie z Systemem Zapewnienia Jakości, opartym na odpowiednich normach międzynarodowych, będzie merytorycznie i terminowo ważne poświadczenie wydane Wykonawcy przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji Systemów Zapewnienia Jakości. 6.4. Potwierdzeniem warunku, że całość i wszystkie komponenty dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia będą spełniać wymogi norm technicznych i przepisów o systemie zgodności CE będzie oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.5. Wykonawca określi w oświadczeniu sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ warunki udzielanej gwarancji oraz zapewnienia szkolenia personelu Zamawiającego oraz serwisowania dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: szkolenia personelu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa aparatury pomiarowo- badawczej
Dodano: 2015-05-18 - dostawa aparatury pomiarowo- badawczej
Dodano: 2015-04-29 - dostawa aparatury pomiarowej
Dodano: 2015-02-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę długościomierza poziomego
Dodano: 2012-09-12 - Dostawa przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów
Dodano: 2011-10-26 - Dostawa sprzętu pomiarowego pracowni metrologii wielkości geometrycznych
Dodano: 2010-05-28 - Dostawa wyposażenia pracowni metrologii wielkości geometrycznych
Dodano: 2009-12-02 - Skaner 3D z dotykową głowicą pomiarową oraz głowicą laserową wraz z instalacją i oprogramowaniem pomiarowym -1 szt. Komputer - 2 szt.
Dodano: 2009-11-05