Przetargi.pl
Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Łodzi

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Usług ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Usług
    ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: Dla części 1, 2 i 3 zamówienia 71354000-4 -Usługi sporządzania map Dla części 4 zamówienia 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 1. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykonawca może ubiegać się o całość zamówienia, bądź wykonanie jego części, obejmującej dany asortyment lub dane asortymenty robót. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w części: 1 - map sytuacyjnych do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnymi projektami podziałów nieruchomości dla przewidywanej ilości 50 obiektów, w czterech grupach. a). W poszczególnych grupach przewiduje się sporządzenie następujących ilości opracowań: grupa 1 - dla przewidywanej ilości 35 obiektów, grupa 2 - dla przewidywanej ilości 6 obiektów, grupa 3 - dla przewidywanej ilości 4 obiektów, grupa 4 - dla przewidywanej ilości 5 obiektów. b). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości ogólnej opracowań oraz ilości w poszczególnych grupach, w ramach oferowanej ceny ogólnej brutto. c). Ilość działek nowych, powstałych z podziału, uwidocznionych w opracowaniu, decyduje o jego zaliczeniu do odpowiedniej grupy cenowej, według poniżej zamieszczonej tabeli. Nr grupy - 1 Rodzaj opracowania Mapa sytuacyjna do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnym projektem podziału nieruchomości Ilość działek nowych, powstałych z podziału, uwidocznionych odpowiednio na mapie w wykazie zmian gruntowych, bądź na wstępnym projekcie podziału nieruchomości od - do do 4 Nr grupy - 2 Rodzaj opracowania Mapa sytuacyjna do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnym projektem podziału nieruchomości Ilość działek nowych, powstałych z podziału, uwidocznionych odpowiednio na mapie w wykazie zmian gruntowych, bądź na wstępnym projekcie podziału nieruchomości od - do 5 - 12 Nr grupy 3 Rodzaj opracowania Mapa sytuacyjna do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnym projektem podziału nieruchomości Ilość działek nowych, powstałych z podziału, uwidocznionych odpowiednio na mapie w wykazie zmian gruntowych, bądź na wstępnym projekcie podziału nieruchomości od - do 13 - 24 Nr grupy Rodzaj opracowania Mapa sytuacyjna do celów prawnych z projektem podziału wraz ze wstępnym projektem podziału nieruchomości Ilość działek nowych, powstałych z podziału, uwidocznionych odpowiednio na mapie w wykazie zmian gruntowych, bądź na wstępnym projekcie podziału nieruchomości od - do powyżej 24 2 - map sytuacyjnych do celów prawnych oraz wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego dla łącznej ilości 85 działek. Będą to zarówno działki rozliczeniowe, uwidocznione na mapach w wykazach powierzchni jak i działki ewidencyjne, uwidocznione na wyrysach z operatu ewidencyjnego. 3 - map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszaru gruntu o przewidywanej maksymalnej powierzchni 45 ha, 4 - wznowienia i okazania granic nieruchomości dla przewidywanej maksymalnej ilości 200 działek (obiektów). Zamówienie dotyczy obiektów położonych na terenie miasta Łodzi i województwa łódzkiego, w tym na terenach zamkniętych (tereny wojskowe, kolejowe). II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA rozpoczęcie : po podpisaniu umowy, zakończenie : 09 grudnia 2011 r. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował zamówienia sukcesywnie, każde zamówienie na wykonanie: - wstępnych projektów podziałów nieruchomości nie dłużej niż 4 tygodnie, - map sytuacyjnych do celów prawnych z projektem podziału nie dłużej niż 6 tygodni, - map sytuacyjnych do celów prawnych oraz wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego nie dłużej niż 6 tygodni, - map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych dla terenu o powierzchni: - poniżej 10 hektarów, nie dłużej niż 5 tygodni, - 10 hektarów i powyżej 10 hektarów, nie dłużej niż 10 tygodni. - wznowienia i okazania granic nieruchomości na gruncie, nie dłużej niż 5 tygodni. Z czasu realizacji zamówienia obejmującego wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych, wyłączony zostanie udokumentowany okres jej ewidencji (od dnia przekazania mapy do Ośrodka, do dnia przyjęcia jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego). Wymagany termin zakończenia realizacji ostatniego zamówienia w każdym asortymencie robót - do dnia 09 grudnia 2011 r. III. STANDARD WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Wykonawca realizujący zamówienie, obowiązany jest dokonać zgłoszenia zleconych do wykonania prac, we właściwym do miejsca ich prowadzenia, terenowym ośrodku dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. 2. Zlecenia przekazywane będą wykonawcy sukcesywnie, w miarę ich napływu do Wydziału Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji z jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi. 3. Zlecenia będą zawierały wszystkie niezbędne dane do wykonania zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania: - prac, które powinny zostać wykonane w pierwszej kolejności, - tylko wybranych punktów granicznych, które należy wznowić w ramach udzielonego zlecenia. 5. Wszystkie czynności związane ze wznowieniem znaków granicznych należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 ze zmianami). 6. Z czynności wznowienia znaków granicznych wykonawca sporządzi -Protokół wznowienia znaków granicznych - stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 7. Szkic graniczny z - Protokółu wznowienia znaków granicznych - powinien być czytelny i zawierać: a. granice działki przedmiotowej i granice działek przyległych, b. numery działek i punktów granicznych, c. numery ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów i oznaczenia właścicieli działek, d. miary czołowe po granicach działki, e. trwałe szczegóły sytuacyjne, np. budynki, ogrodzenia, studnie, słupy, elementy naziemne urządzeń podziemnych, położone na wznowionej działce, jak również kontury budynków przylegających do działki, f. opisy topograficzne, wznowionych punktów granicznych, zamarkowanych palikami, bolcami bądź rurkami, zawierające minimum 3 domiary do istniejących szczegółów sytuacyjnych. 8. W opisie przebiegu granic należy precyzyjnie wskazać rodzaj i stan znaków granicznych oraz elementy zagospodarowania terenu po jakich, lub wzdłuż których przebiega granica np. naniesienia budowlane i kubaturowe, charakterystyczne drzewa itp. 9. Wszystkie wznowione punkty graniczne, w tym wyznaczone przez trwałe elementy zagospodarowania terenu należy zaznaczyć farbą. 10. Z wykonanych prac wykonawca przekaże zamawiającemu 2 egzemplarze protokołu wznowienia znaków granicznych wraz z wykazem współrzędnych wznowionych punktów granicznych. 11. Zamawiający nie posiada wiadomości co do dostępności do obiektów objętych zleceniami, np. istniejące ogrodzenia. UWAGA: W przypadku przyszłej sprzedaży nieruchomości, na obiektach których granice wznowiono, wykonawca na zlecenie zamawiającego dokona okazania ich granic nowemu nabywcy za dodatkowym wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania w pełnych tygodniach ( dla danej części zamówienia)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach