Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2018-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez ADM II w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) dla potrzeb wskazanych lokali i wadliwie działających urządzeń dla każdego lokalu. Maksymalny termin wykonania opinii nie może być dłuższy niż 14 dni. Zamówienie w zakresie usług. Opinie sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) winny zawierać: 1) wskazania przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz usytuowania miejsca na podłączenie lokali, pomieszczeń lub urządzeń, 2) ustalenia prawidłowości podłączenia lokali, pomieszczeń lub urządzeń, 3) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń, 4) podania zaleceń jakie należy wykonać dla prawidłowego działania wentylacji dla wskazanych lokali lub prawidłowego działania urządzeń, 5) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w funkcjonowaniu przewodów kominowych lub/ i nieprawidłowości w podłączeniu lub/i funkcjonowaniu urządzeń niezbędnym jest przeprowadzenie inwentaryzacji przewodów kominowych i wentylacyjnych dla wskazanych lokali, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r. Nr 75 poz.690 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy pisemnie, faxem lub e-mailem adresy poszczególnych lokali, dla których należy wykonać opinie sukcesywnie, w miarę potrzeb, wynikających z bieżącej eksploatacji lokali i realizowanych remontów pustostanów oraz wyda Wykonawcy pisemne upoważnienia do wykonania usługi. Zamawiający przewiduje wykonanie opinii w ilości: 180 szt. w okresie trzech lat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia mniejszej ilości opinii w zależności od jego potrzeb. Podane ilości opinii sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) mają charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi to ze strony Zamawiającego zobowiązania do zapłaty za usługi w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu wykonania mniejszej ilości opinii niż przewidywane ilości. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zapoznanie się z treścią książki obiektu budowlanego budynków oraz z zapisami odnośnie ostatecznego przeglądu technicznego, ponadto należy zapoznać się z teczkami lokali. 2. Powiadomienie najemców o terminie dokonania oględzin z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W powiadomieniu Wykonawca informuje najemców o obowiązku udostępnienia lokali w celu dokonania oględzin i pomiarów oraz udostępnienia pomieszczeń przynależnych w obrębie budynku (piwnice, strych itp.); wykonawca przystępujący do oględzin powinien okazać upoważnienie do wykonania usługi przez Zamawiającego. 3. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu opinii, sporządzonych w formie pisemnej wydrukowanych wraz z załącznikami (opisami, szkicami) w 2 egzemplarzach wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez osobę wykonującą opinie sprawności technicznej przewodów kominowych wymaganych uprawnień i kwalifikacji w terminie wskazanym przez Wykonawcę zgodnie z jego oświadczeniem złożonym w ofercie 4. W przypadku konieczności sporządzenia opinii na wniosek właściwego organu administracyjnego (np. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rybnika, Straż Pożarna, Policja, Prokuratura) wykonawca ma obowiązek wykonania w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w budynkach w celu wykonania usługi oraz o innych trudnościach w realizacji zamówienia. 6. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców. 7. Współpraca z administratorami obiektów podczas realizacji zamówienia. 8. Wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności lub przez osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe, gromadzone i przetwarzane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia, były gromadzone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. ( Dz. U. z 2018, poz. 1000 ) o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym wyrządzone również osobom trzecim powstałe w czasie wykonywania usługi. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał usługi dodatkowego bez zgody Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice zrządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
Dodano: 2024-01-17 - Sprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW przy ul.Rudzkiej 13 w Rybniku
Dodano: 2022-10-19 - Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice
Dodano: 2022-07-27 - „Przeglądy sprzętu medycznego”
Dodano: 2021-03-26 - „Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacja technika CR NX”
Dodano: 2020-10-30 - „Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w 2021 roku w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi” Część I: Badanie lin wyciągowych Część II: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych Część III: Badanie naczyń wyciągowych Część IV: Badanie wież szybowych, kół linowych Część V: Badanie nieniszczące elementów układu hamulcowego oraz napędowego maszyny wyciągowej Część VI: Badanie maszyn wyciągowych Część VII: Badanie wciągników, wciągarek, suwnic, zbiorników ciśnieniowych
Dodano: 2020-10-07 - Przeprowadzenie przeglądów technicznych obiektów na terenie miasta Rybnika (placówki oświaty, kultury, sportu, polityki społecznej, zarządzania kryzysowego) z podziałem na zadania, w zakresie: a) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); b) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, c) kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt a) i b), co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli; d) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, e) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w czterech kolejnych latach, tj. od 2020 do 2023 r.
Dodano: 2020-03-11 - Przeglądy sprzętu medycznego
Dodano: 2020-02-25 - „Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych, nadzwyczajnych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych dla SRK S.A. KWK „Piekary I”.
Dodano: 2019-11-07 - „Świadczenie usług serwisowych skanera CR15-X wraz ze stacją technika CR NX oraz oprogramowania systemu AGFA CR”
Dodano: 2019-10-10