Przetargi.pl
WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI - 5 ZADAŃ

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882762 , fax. 014 6882771
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości
    ul. Nowa 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882762, fax. 014 6882771
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI - 5 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI - 5 ZADAŃ 2. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie 1. Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej budynkiem byłych warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 32, ozn. jako działka nr 1/121 w obrębie 247 o powierzchni 3259 m2, oraz sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej niezbędnej dla celów wyceny w zakresie: - rzutów poziomych poszczególnych kondygnacji budynku oraz, - dwóch przekrojów pionowych Niniejszy budynek nie posiada dokumentacji technicznej. Wycena sporządzana jest w celu zbycia nieruchomości. Zadanie 2. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości niezabudowanych położonych na terenie Miasta Tarnowa w celu wydania decyzji o odszkodowaniu za działki, które z mocy prawa przechodzą na własność Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 13 listopada 2008 r. znak: WUB.B 7331/A/I-223/08 o ustaleniu lokalizacji drogi gminnej stanowiącej połączenie ul. Starodąbrowskiej z ul. Mostową oraz przebudowę ul. Mostowej w Tarnowie. Wycenę należy sporządzić zgodnie z art.18 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych. Wycenie podlegają następujące działki: Obręb nr pow. [ha] własność 254 12/7 0,0083 prywatna 254 97/6 0,0004 Gmina Miasta Tarnowa, oddana w użytkowanie wieczyste 254 89/17 0,0265 prywatna 254 55/4 0,0854 prywatna 255 16/18 0,0021 prywatna 255 16/16 0,0008 prywatna 255 15/58 0,0014 prywatna Zadanie 3. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 19/6 w obrębie 299 o powierzchni 383 m2 - w celu nabycia na zasób gminny. Zadanie 4. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oznaczonej jako działka nr 2/1 w obrębie 164 o powierzchni 2883 m2 zabudowanej dwoma budynkami o charakterze magazynowo - usługowym. Jeden z budynków to budynek o konstrukcji drewniano - murowanej, pokryty blachą o powierzchni około 700 m2, natomiast drugi to budynek murowany pokryty blachą o powierzchni około 150 m2. Oprócz budynków wycenie podlegają wszystkie składniki znajdujące się na przedmiotowej nieruchomości stanowiące jej część składową . Wycena sporządzana jest w celu nabycia nieruchomości na zasób Gminy Miasta Tarnowa. Zadanie 5. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej działkę ozn. w ewidencji gruntów numerem 194/3 w obrębie 3 o powierzchni 1770 m2, będącą drogą gminną (ul. Konna), posiadającą aktualnie status drogi osiedlowej. Wycena sporządzana jest w celu przejęcia nieodpłatnie na rzecz Gminy Miasta Tarnowa. 3. Zakres opracowania ma obejmować 2 egzemplarze operatu szacunkowego do każdej nieruchomości, które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom do wykonania wg zał. nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) na zadanie 1, 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) na zadanie 2, 15 zł (słownie: piętnaście złotych) na zadanie 3, 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) na zadanie 4, 15 zł (słownie: piętnaście złotych) na zadanie 5. 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust.6. ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158, z późn.zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie Rachunek sum depozytowych: 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003 Na dowodzie wpłaty należy wpisać adnotację: Przetarg operaty szacunkowe. Na dowodzie wpłaty należy także zaznaczyć numery zadań, oraz kwotę wadium przypadającego na poszczególne zadania, których dotyczy wpłata. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w ofercie, natomiast oryginał dokumentu złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.4.4.1 i 4.4.2 SIWZ 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości. W przypadku składania oferty na wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej wymagane jest dodatkowo dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe budowlane lub architektoniczne. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt VI.4.4.1, 4.4.3 SIWZ. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt VI.4.4.1 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt VI. 4.4.1 - 4.4.4 SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości oraz w przypadku składania oferty na zadanie 1 dodatkowo dokument poświadczający ukończenie wyższej uczelni na kierunku budownictwo lub architektura - zgodnie z pkt III.3.3.2 , 4. dowód wpłaty lub wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa w pkt VI.4.4.2 - 4.4.3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium zgodnie z pkt IV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach