Przetargi.pl
WYKONANIE OPERATU SZACUNKOWEGO OKREŚLAJĄCEGO WARTOŚĆ RYNKOWĄ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI ZABUDWANEJ

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882762 , fax. 014 6882771
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości
    ul. Nowa 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882762, fax. 014 6882771
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OPERATU SZACUNKOWEGO OKREŚLAJĄCEGO WARTOŚĆ RYNKOWĄ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI ZABUDWANEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego nieruchomości zabudowanej, oznaczonej numerami działek: 1) 79/15 o pow. 452 m2 ozn. KW 94351 2) 79/24 o pow. 1598 m2 ozn. KW 94351 3) 79/25 o pow. 1942 m2 ozn. KW 94351 4) 87/1 o pow. 55491 m2 ozn. KW 94351 5) 87/2 o pow. 19738 m2 ozn. KW 94351 6) 87/3 o pow. 2327 m2 ozn. KW 94351 7) 87/4 o pow. 42092 m2 ozn. KW 94351 8) 87/5 o pow. 13085 m2 ozn. KW 94351 9) 87/6 o pow. 586 m2 ozn. KW 94351 10) 87/7 o pow. 15809 m2 ozn. KW 94351 11) 87/8 o pow. 646 m2 ozn. KW 94351 12) 87/9 o pow. 7763 m2 ozn. KW 94351 13) 26/5 o pow. 630 m2 ozn. TR1T/00103077/8 Na przedmiotowych działkach znajdują się następujące budynki i budowle: Dom Sportu ul. Traugutta 5a - o powierzchnia użytkowej 3795 m2, w tym: 1) Basen Kryty: - niecka o wymiarach 25 x 12,5m, brodzik o wymiarach 5 x 7m, - zaplecze socjalno - sanitarne, szatnie damskie i męskie, natryski, suszarnia, - widownia na 200 miejsc siedzących, - pokój socjalny dla obsługi pływalni, pokój ratowników, pokój trenerów 2) Sala sportowa: - powierzchnia 568m2 (siatkówka, koszykówka), - zaplecze socjalno - sanitarne, 4 szatnie, pokój trenerów, magazyn sprzętu sportowego, pokój dla sędziów, - widownia na 200 miejsc siedzących, - szatnie dla publiczności, - taras zewnętrzny przylegający do budynku o powierzchni 143m2, - punkt gastronomiczny o powierzchni 14,56m2 prowadzony przez podmiot zewnętrzny, - hol główny, - świetlica o powierzchni 122m2 dzierżawiona przez podmiot zewnętrzny, - pomieszczenia biurowe - 10 pomieszczeń. - pokój o pow. ok. 8m2 do zagospodarowania. - mieszkanie służbowe o pow. 39m2. 3) Przyziemie Domu Sportu: - stacja uzdatniania wody, kolumny filtracyjne, - wymiennikownia, - szatnie dla pracowników obsługi obiektów, warsztat remontowy, narzędziownia i magazyn odzieżowy. Przy obiekcie znajduje się zatoka postojowa na około 20 samochodów osobowych. 2. Hala Sportowa Jaskółka ul. Traugutta 5a - powierzchnia użytkowej 7155m2. 1. Boisko do gry o pow. 1 800m2 (koszykówka, piłka ręczna, piłka halowa), - zaplecze: pokój trenerów, szatnie gości, szatnie gospodarzy, gabinet lekarza, bufet z zapleczem, pomieszczenia dla prasy, - szatnie dla sędziów 2 szt., - pomieszczenia biurowe (dzierżawione przez SSA), - zaplecze socjalne dla obsługi hali, - widownia na 2 990 miejsc siedzących 2. Zaplecze dla potrzeb sezonowego sztucznego lodowiska - bufet z zapleczem o pow. 78m2, - szatnia 2 szt. o pow. 130m2. 3. Korty tenisowe z oświetleniem 3 szt. o nawierzchni ceglanej i powierzchni 2 184m2. 4. Otwarte sztuczne lodowisko z oświetleniem o pow. 741 m2 (nieczynne). 5. Lądowisko o nawierzchni asfaltowej o pow. 2 592m2 (parking). 6. Parking o nawierzchni betonowej przed halą o pow. 1 860m2. 7. Wiata magazynowa (krzesła, scena, podłoga) o pow. 230m2. 8. Budynek magazynowy (TKKF) o pow. 56 m2. 3. Dom Ciężarowca przy Stadionie Miejskim (od strony ul. Chemicznej). - hala wyposażona w sprzęt do ćwiczeń o pow. 106m2 (cały budynek 347m2) - szatnie 4 szt., - natryski ogólnodostępne, - magazyn sprzętu sportowego, - mieszkanie służbowe o pow. 38m2, - warsztat remontowy dla potrzeb sekcji żużlowej, - garaże na ciągniki szt. 3, - magazyn gospodarczy, - zaplecze sanitarne dla publiczności. 4. Stadion Lekkoatletyczny - boisko piłkarskie o wymiarach 68 x 100m, - bieżnia lekkoatletyczna żużlowa 6 torowa, Przy stadionie lekkoatletycznym posadowione są dwa boiska treningowe trawiaste. Stan techniczny: niezadowalający. Ogrodzenie z siatki częściowo zniszczone, trybuny ziemne zapadnięte, siedzenia (ławki) częściowo uszkodzone lub zdemontowane. 5. Baseny Letnie ul. Traugutta 5a 1) Budynek obsługi: - podpiwniczony, o pow. użytkowej 1295 m2 z zapleczem socjalno - sanitarnym, gdzie mieszczą się szatnie męskie i damskie, natryski i WC dla użytkowników pływalni letniej, - 2 pokoje ratowników, - 2 pokoje socjalne dla obsługi pływalni, - 2 pomieszczenia kasy, - szklarnia, - 4 pomieszczenia gospodarcze (przechowuje się meble, stoliki, zeskoki LA). 2) Podpiwniczenie: - stacja uzdatniania wody, - pomieszczenie pomp., - pomieszczenia koagulanta, - szatnia dla pracowników, - magazyn podręczny, warsztat, - laboratorium aparatowych, - rozdzielnia elektryczna, - wymiennikownia, - stacja c.o., - stolarnia, - magazyn materiałowy. 3) Zespół basenów (obiekt w sezonie 2009 r. nieczynny): - basen olimpijski o wym. 51 x 21m z wieżą do skoków, - basen dla publiczności o wym. 50 x 20m, - brodzik dla dzieci o wym. 32 x 11m - kształt nieregularny ze ślizgawką dla dzieci i 2 ślizgawki Junior i Bobas montowane na sezon letni. - 2 trybuny ziemne z ławkami na 1 000 miejsc. - pawilon dziecinny, - hol o pow. 72m2, - zaplecze o pow. 16,53m2, - WC, umywalnia o pow. 12,10m2. 4) Budynek chlorowni Basenów Letnich - pow. użytkowa 69,00 m2. - pomieszczenie chloratorów, - magazyn na butle z chlorem, - magazyn podręczny, - stacja przepompowni ścieków, - stacja filtrów basenów letnich. 5) Budynek Usługowo - Techniczny wraz z Hotelem powierzchnia użytkowa 425m2, 23 miejsca hotelowe. - parter: 3 apartamenty (pokój gościnny, zaplecze kuchenne, natrysk, WC), 4 pokoje 2 osobowe, 1 pokój 1 osobowy, umywalnio - pralnia, 2 łazienki z toaletami, pomieszczenie gospodarcze, portiernia. - piętro: 5 apartamentów, 4 pokoje 1 osobowe, świetlica, łazienka z WC 1szt. Wycena sporządzana jest w celu nabycia nieruchomości na zasób Gminy Miasta Tarnowa z przeznaczeniem pod działalność sportową. 2. Zakres opracowania ma obejmować 2 egzemplarze operatu szacunkowego, które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom do wykonania wg zał. nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) na zamówienie. 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust.6. ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158, z późn.zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie Rachunek sum depozytowych: 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003 Na dowodzie wpłaty należy wpisać adnotację: Przetarg na wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego nieruchomości zabudowanej. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w ofercie, natomiast oryginał dokumentu złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok.113. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego,w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.4.4.1 i 4.4.2 SIWZ 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt VI.4.4.1, 4.4.3 SIWZ. 3.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt VI.4.4.1 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt VI. 4.4.1 - 4.4.4 SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji). - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z pkt III.3.3.2 . Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/ób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osobę, która będzie udostępniona przez podmiot trzeci. - dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach