Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów położonych na terenie miasta Katowice stanowiących własność Skarbu Państwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy a w szczególności: a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. -wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(t.j.o zakresie szacowania nieruchomości) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełniające wymagania Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę dla co najmniej trzech różnych zamawiających (łącznie): - minimum 200 wycen nieruchomości gruntowych lub co najmniej 1000 działek b. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą wykonywać zamówienie t.jrzeczoznawcami majątkowymi w zakresie wyceny nieruchomości. Wykonawca składający ofertę powinien dysponować 3 rzeczoznawcami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (w szczególności są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności) d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, b.oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ c.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie) usług jak określono w pkcie 12 wraz z podaniem, daty wykonania oraz odbiorców (załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ze prace te wykonane zostały należycie d.wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik nr 4). e.kserokopie nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości osób, które będą wykonywać zamówienie f.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach