Przetargi.pl
Likwidacja dzikich wysypisk odpadów zlokalizowanych na terenach stanowiących własność gminy Jaworzno.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181500, 6181586 , fax. 032 6181501
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Grunwaldzka 33 33
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181500, 6181586, fax. 032 6181501
    REGON: 00064940400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja dzikich wysypisk odpadów zlokalizowanych na terenach stanowiących własność gminy Jaworzno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk odpadów zlokalizowanych na terenach stanowiących własność gminy Jaworzno. W ramach likwidacji dzikich wysypisk Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)zbierania nagromadzonych odpadów, 2)pakowania odpadów wraz z załadunkiem, 3)transportu odpadów, 4)przekazania odpadów do wykorzystania lub unieszkodliwienia, 5)poniesienia opłat związanych z unieszkodliwieniem odpadów, 6)wygrabienia lub zamiatania terenu po zlikwidowanym wysypisku, 7)plantowania i niwelacji terenu po zlikwidowanym wysypisku ręcznie i/lub mechanicznie; 8)wykoszenia przerośniętej trawy i/lub nasiania trawy lub pozamiatania terenu po zlikwidowanym wysypisku, 9)wykonania i ustawienia tablic informacyjnych o treści: TEREN GMINY - BEZWZGLĘDNY ZAKAZ SKŁADOWANIA ODPADÓW, w miejscu zlikwidowanego wysypiska. Zamawiający opierając się na realizacji zadań w 2008 roku szacuje, że realizacja zadania obejmować będzie około 500 Mg odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj. posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z poźn. zm.) lub aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), 2.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe z realizacji należycie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zadań polegających na odbieraniu od właścicieli nieruchomości i/lub transporcie odpadów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każde. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niniejszego ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach