Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych – część X (3 zadania)

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146882776
  • Data zamieszczenia: 2023-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146882776
    REGON: 851661323
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych – część X (3 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności lokalu użytkowego nr 3 o powierzchni użytkowej 433,79 m² zlokalizowanego na trzecim i czwartym piętrze budynku przy ul. Bema 17 w Tarnowie, stanowiącego własność Skarbu Państwa, połączonego z udziałem 3439/10000 w częściach wspólnych budynku oraz gruncie oznaczonym jako działka nr 18/2 obręb 252, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu wraz z wyszacowaniem ewentualnych nakładów poczynionych przez trwałego zarządcę po dniu dokonania ostatniej aktualizacji tj. po dniu 14.12.2009 r.Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu trwałego zarządcy o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu wraz z wyszacowaniem ewentualnych nakładów poniesionych na nieruchomość przez trwałego zarządcę po dniu dokonania ostatniej aktualizacji. Wycena dotyczy:Lp. Nieruchomość Nr działki/działek Obręb Powierzchnia [m2] Data ostatniej aktualizacji1 ul. Dąbrowskiego 27 88/2 253 12 10.12.2007 r.86/11 63788/12 865088/15 32462 ul. Klikowska 39 100/5 109 14105 12.11.2010 r.3 ul. Błonie 2A 16/2 99 13798 brak4 ul. Lwowska 72/96a 263/9 w udziale 274/1000 206 8273 13.11.2008 r.5 Al. Solidarności 5/9b 9/4, 9/5 167 10375 brak65 2026 ul. Klikowska 101 452/8 9 3304 10.12.2007 r.452/20 2887 ul. Jastruna 4 104/11, 105/6, 106/4, 107/5 109 15824 30.11.2006 r.Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu trwałego zarządcy o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.Wykonanie pięciu operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu wraz z wyszacowaniem ewentualnych nakładów poniesionych na nieruchomość przez trwałego zarządcę po dniu dokonania ostatniej aktualizacji. Wycena dotyczy:Lp. Nieruchomość Nr działki /działek Obręb Powierzchnia [m2] Wycenie podlega Data ostatniej aktualizacji1 ul. Mościckiego 27 260/66 230 2238 grunt, dwa budynki magazynowe 02.12.2009 r.2 ul. Bandrowskiego /Narutowicza 6 103/1 252 4631 grunt, budynek administracyjny „stary”, budynek garażowy 01.12.2006 r.3 ul. Traugutta 4 33/39 192 2360 grunt, budynek administracyjno-biurowy 30.11.2006 r.4 ul. Indyka 2 41/1, 41/2 192 1364 grunt, budynek administracyjno-biurowy 30.11.2006 r.5 ul. Indyka 2A 43/28 192 4656 grunt, wiata garażowa, budynek magazynowo-garażowy, budynek magazynu 10.12.2007 r.Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu trwałego zarządcy o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach