Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2011-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opaski drenażowej wokół budynku w Kijaszkowie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Łobżenicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Wykonanie opaski drenażowej wokół budynku w Kijaszkowie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Łobżenicy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wytyczenie instalacji w terenie, - rozebranie nawierzchni utwardzonych w obrębie projektowanej instalacji, - wykonanie robót ziemnych, - oczyszczenie fundamentów budynku, uzupełnienie ubytków, zagruntowanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwodnej z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, - ułożenie instalacji odwodnienia w wykopie wraz ze studniami rewizyjnymi, - wykonanie studni przepompowni wody wraz z instalacją elektryczną zasilającą pompę, wykonanie pomiarów elektrycznych, - obsypanie rur mieszanką żwirową, - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - odtworzenie rozebranych nawierzchni utwardzonych, - uporządkowanie placu budowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 36 miesięcy. 7. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata faktury za roboty uzależniona będzie od rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy). 9. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi dwie faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego załączonego do oferty. Do faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót, - wykonawca wystawi pierwszą fakturę do wysokości 40% wynagrodzenia brutto. Druga faktura na pozostałą kwotę. W związku z powyższym w harmonogramie rzeczowo - finansowym należy uwzględnić to uwarunkowanie, - zapłata ostatniej faktury będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego), - termin zapłaty faktury - do 21 dni od doręczenia faktury Płatnikowi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- odwodnienie terenu przy budynku B Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 5
Dodano: 2016-07-13 - Remont nawierzchni na terenie DS. Hipokrates w Poznaniu przy ul. Wilczak 12b i DS. Karolek w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 5e
Dodano: 2016-06-09 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2016-02-18 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2015-12-31 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2015-11-30 - Rozbiórka istniejących włazów kanalizacji deszczowej i montaż włazów studni ?600 z pierścieniem odciążającym
Dodano: 2014-04-01 - Drenaż opaskowy i kanalizacji deszczowej z zbiornikiem retencyjnym, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna.
Dodano: 2013-11-16 - Remont przepustów w ciągach dróg powiatowych
Dodano: 2013-10-22 - Naprawa włazów kanalizacji deszczowej na drodze wojewódzkiej nr 184 w miejscowości Szamotuły.
Dodano: 2013-05-17 - Remont przepustów na drogach powiatowych ZDP Poznań (Przetarg nr 22/R/2012)
Dodano: 2012-10-16