Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Dr. Drygasa 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 210-57-00 , fax. 67 212-22-38
- Data zamieszczenia: 2016-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
ul. Dr. Drygasa 7 7
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 210-57-00, fax. 67 212-22-38
REGON: 00001775600220 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
odwodnienie terenu przy budynku B Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - częściowe rozebranie (w miejscach prowadzonych robót kanalizacyjnych) nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z betonu cementowego, - rozebranie istniejącego odwodnienia liniowego wraz z przykanalikami, - wykonanie nowego odwodnienia liniowego wraz z przykanalikami, - przebudowę kolektora kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi, - podłączenie kanalizacji deszczowej do kolektora w ul. Dr. Drygasa wraz z montażem klapy zwrotnej, - odtworzenie rozebranej nawierzchni parkingów i drogi dojazdowej, - remont (przebudowę) zjazdu wraz z przyległym chodnikiem z ul. Dr. Drygasa na teren ZUS (zmiana jego niwelety). Przedmiot zamówienia szczegółowo określony w dokumentacji projektowej: 1. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne. 2. Projekt budowlano wykonawczy - remont zjazdu i chodnika przy ul. Drygasa w Pile. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 5 225 000 Euro. Wymagany termin realizacji - 90 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni na terenie DS. Hipokrates w Poznaniu przy ul. Wilczak 12b i DS. Karolek w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 5e
Dodano: 2016-06-09 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2016-02-18 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2015-12-31 - Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
Dodano: 2015-11-30 - Rozbiórka istniejących włazów kanalizacji deszczowej i montaż włazów studni ?600 z pierścieniem odciążającym
Dodano: 2014-04-01 - Drenaż opaskowy i kanalizacji deszczowej z zbiornikiem retencyjnym, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna.
Dodano: 2013-11-16 - Remont przepustów w ciągach dróg powiatowych
Dodano: 2013-10-22 - Naprawa włazów kanalizacji deszczowej na drodze wojewódzkiej nr 184 w miejscowości Szamotuły.
Dodano: 2013-05-17 - Remont przepustów na drogach powiatowych ZDP Poznań (Przetarg nr 22/R/2012)
Dodano: 2012-10-16 - Poprawa warunków odwodnienia dróg powiatowych (Przetarg nr 12/R/2012)
Dodano: 2012-07-11