Przetargi.pl
"Wykonanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawę sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."

Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 546 70 64 , fax. (065) 546 70 64
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
    ul. Gen. Grota Roweckiego 6
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 546 70 64, fax. (065) 546 70 64
    REGON: 30090413000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawę sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz naprawa sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 29 części: Zadanie nr 1 - Aparaty do znieczulania Zadanie nr 2 - Aparaty do badania słuchu Zadanie nr 3 - Endoskopy Zadanie nr 4 - Defibrylatory Zadanie nr 5 - Sprzęt kardiologiczny EKG Zadanie nr 6 - Sprzęt kardiologiczny Zadanie nr 7 - Inkubatory Zadanie nr 8 - Kardiomonitory Zadanie nr 9 - Aparaty RTG Zadanie nr 10 – Respiratory I Zadanie nr 11 – Respiratory II Zadanie nr 12 – Respiratory III Zadanie nr 13 - Sprzęt do fizjoterapii Zadanie nr 14 – Sprzęt do fizjoterapii (wanny) Zadanie nr 15 - Sprzęt do diatermii Zadanie nr 16 - Sprzęt do koagulacji Zadanie nr 17 – Histeroskopy Zadanie nr 18 - Pompy infuzyjne Zadanie nr 19 - Aparaty KTG Zadanie nr 20 - Aparaty USG Zadanie nr 21 - Rektoskopy Zadanie nr 22 – Spirometry Zadanie nr 23 – Laparoskopy Zadanie nr 24 – Ssaki Zadanie nr 25 – Aparat do mierzenia żółtaczki Zadanie nr 26 – Myjnie Zadanie nr 27 – Pulsoksymetry Zadanie nr 28 – Analizator glukozy Zadanie nr 29 – Nawilżacz do respiratora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2)Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3)Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 9.2 IWD, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach