Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się w SP ZOZ Oborniki – powtórka

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    REGON: REGON 000306609
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się w SP ZOZ Oborniki – powtórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1. Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 2 - Defibrylatory Mrx. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 3 - Defibrylatory DefiMax. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 4 - Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 5 - Aparaty EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 6 - zestaw wysiłkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 7 - Kardiografy, detektor tętna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 8 - Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 9 - Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 10 - Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 11 - Stymulator nerwów obwodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 12 - Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 13 - Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 14 - Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 15 - Aparaty USG, videolaryngoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 16 - Urządzenia ssące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 17 - Stanowiska do resuscytacji, ogrzewacz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 18 - Stanowiska do resuscytacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 19 - Diatermie chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 20 - Diatermie chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 21 - Dermaton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 22 - Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 23 - Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 24 - Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 25 - Pompa artroskopowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 26 - Wstrzykiwacz automatyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 27 - Inny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 28 - Aparaty do badania słuchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 29 - Aparaty laparoskopowe, artroskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 30 - Aparaty laparoskopowe, artroskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 31 - Wyposażenie wózków endoskopowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 32 - Aparat do znieczulenia Alys 2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 33 - Kolumny anestezjologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 34 - Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 35 - Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 36 - Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 37 - Spirometr. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 38 - Stołu operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 39 - Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 40. Lampy operacyjne do fototerapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 41 - Lampy operacyjne do fototerapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 42 - Aparat do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 43 - Aparat RTG mobilny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.Pakiet nr 44 - Aparat RTG z ramieniem C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III pkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 1), 4), 5) i 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) – zwanej dalej ustawą PZP (załącznik nr 3 do SWZ).2. Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ):1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa :a) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia4) zdolność techniczna i zawodowa :a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji) co najmniej 2 usługi tego samego lub podobnego sprzętu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp.)b) zaświadczenie producenta sprzętu, którego dotyczy złożona oferta potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania usług z zakresu przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego, objętych przedmiotem postępowania tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie) lub jeżeli Wykonawca nie posiada zaświadczenia producenta składa oświadczenie o wieloletniej praktyce w zakresie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego np. po przeszkoleniu w serwisie danego sprzętu, której potwierdzeniem będą załączone dowody wymagane w ppkt a).c) wykaz osób, skierowanych do realizacji usługi. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami spełniającymi poniższy opis:- 1 osoba posiadająca uprawnienia z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych zgodnie z normą PN-EN 62353:2015 – (na potwierdzenie dokument należy dołączyć do oferty).- 1 osoba posiadająca przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta aparatury zgodnie z zapisami ppkt b).- osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie sieci instalacji i urządzeń gazowych, sprężarki oraz uprawnienia określone przez przepisy prawa (np. instalacja gazów medycznych zgodnie z dyrektywą 93/42 EEC – Kolumny anestezjologiczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach