Przetargi.pl
Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów) w budynkach i lokalach będących własnością Gminy Miasto Płock administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
  • Data zamieszczenia: 2012-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
    REGON: 61026091500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów) w budynkach i lokalach będących własnością Gminy Miasto Płock administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej w budynkach i lokalach będących własnością Gminy Miasto Płock administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku w podziale na cztery części zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami). W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców(ROM) administrujące zasobem stanowiącym własność Gminy Miasto Płock stanowiącym przedmiot zamówienia. W ramach zakresu należy wykonać w szczególności: 1. kontrolę instalacji elektrycznych w budynkach oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych, oraz w pozostałej (poza lokalami - instalacja oświetleniowa, WLZ) częśći budynku , 2. kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy. 3. drobne naprawy techniczne takie jak dokręcenie styków w rozdzielni. 4.sporządzanie protokołów w wyniku kontroli okresowych, które powinny zawierać określenie: 1) stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą, 2) rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt 1), 3) zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania. Kontrola winna obejmować co najmniej: 1. oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwporażeniowej, 2. pomiary rezystancji izolacji, 3. badania ciągłości przewodów ochronnych, 4. badania przed dotykiem pośrednim, 5. próby działania urządzeń różnicowoprądowych. Przeglądy powinny obejmować w szczególności: 1. przegląd instalacji w mieszkaniach i lokalach użytkowych, w tym: 1.1. przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych wraz z dokręceniem styków 1.2. sprawdzenie stanu techn. wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo-prądowych i wył. różnicowoprądowych, 1.3. sprawdzenie tablic licznikowych i licznika, 1.4. sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników, 1.5. ciągłości przewodów ochronnych , w tym połączeń wyrównawczych, 1.6. wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów: 1.6.1. skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, 1.6.2. skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, 1.6.3. rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 1.7. sprawdzenie skuteczności działania wyłącznika różnicowo-prądowego. 2. przegląd instalacji w pozostałych (poza lokalami) części budynku, w tym: 2.1. przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych, 2.2. sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych w tablicach administracyjnych, 2.3. wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów: 2.3.1. skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, 2.3.2. rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 3. przegląd instalacji wewnętrznej linii zasilania (wlz) w klatce schodowej, w tym: 3.1. sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczenia budynku (przegląd, ocena sprawności techn. od strony mechanicznej), 3.2. przegląd tablic rozdzielczych piętrowych wraz z dokręceniem styków, 3.3. sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych, 3.4. sprawdzenie tablic licznikowych i liczników, 3.5. sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych, 3.6. wykonanie badań i sporządzenie protokołów: 3.6.1. skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, 3.6.2. rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 3.6.3. sprawdzenie rozdzielnic tablicowych, 4. przegląd w zakresie instalacji piorunochronnej obiektu, w tym: 4.1. oględziny instalacji części naziemnej, 4.2. sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej, 4.3. pomiar rezystancji uziemienia, 4.4. sprawdzenie stanu uziomów i sporządzenie protokołu oporności. 5. Wykonawca zobowiązany jest ustalić kolejność przeglądów dla każdego Rejonu Obsługi Mieszkańców z Kierownikiem ROM administrującego zasobami zamawiającego lub osobą przez niego upoważnioną. Zamawiający informuje, że istnieje konieczność skoordynowania terminów z terminem kontroli Państwowej Straży Pożarnej. Protokoły z przeglądów należy dostarczać na bieżąco do właściwego ROM w terminie 5 dni po jego wykonaniu. 6. Administrator Zamawiającego w ciągu 7 dni kalendarzowych sprawdzi przedłożone protokoły pod względem ich zupełności. W przypadku zgłoszonych zastrzeżeń do protokołów Wykonawca zobowiązany jest do ich poprawienia, uzupełnienia i ponownego przedłożenia w ciągu 7 dni kalendarzowych lub złożenia pisemnych wyjaśnień. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do kontroli powinien najpóźniej w terminie 3 dni od podpisania umowy skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w § 3 ust. 1 umowy 8. Protokoły po ich sprawdzeniu w trybie określonym w pkt.6 zostaną przekazane Administratorowi Zamawiającego w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD w formacie PDF) i papierowej. 9. Wraz z protokołami z wykonanych kontroli Wykonawca przedłoży: 9.1. kserokopię stosownych uprawnień osób realizujących przedmiot zamówienia, tj.: świadectwo kwalifikacyjne dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych, wymagane przy prowadzeniu prac objętych przedmiotem zamówienia 9.2. kserokopię aktualnych świadectw wzorcowania mierników wielkości elektrycznych użytych podczas dokonywania pomiarów, wydanych przez jednostkę upoważnioną przez Główny Urząd Miar (GUM). 10. W przypadku nieobecności użytkownika należy podać daty i godziny co najmniej 3 wizyt. Pożądany jest również podpis sąsiada w celu potwierdzenia nieobecności danego użytkownika lokalu. 11. Informacje o braku dostępu do lokali należy przekazywać w formie pisemnego wykazu, do Kierownika Rejonu Obsługi Mieszkańców. Administrator Zamawiającego wraz z Wykonawcą podejmie działania w ciągu tygodnia celem dostępu do lokalu, do którego mimo trzykrotnej próby Wykonawca nie dostał się. Skutki braku dostępu do lokalu w/w terminie nie obciążają Administratora Zamawiającego. 12. Wzór protokołu kontroli okresowej instalacji elektrycznej (przegląd 5-letni) zgodny z wymogami aktualnych norm i przepisów, należy uzgodnić przed przystąpieniem do pomiarów elektrycznych z inspektorem nadzoru, wyznaczonym w umowie. 13. Wykonawca zawiadomi lokatorów o planowanych przeglądach instalacji elektrycznych w budynku oraz w lokalach, poprzez umieszczenie informacji o terminie przeglądu w widocznym miejscu na klatce schodowej lub na budynku, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. W Części I - ROM III należy wykonać pomiary: w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku: - instalacja WLZ - ilość 84 - instalacja oświetlenia - ilość 93 - instalacja piorunochronna - ilość 2 w lokalach: - mieszkalnych - ilość lokali 987 - użytkowych - ilość lokali 41 W Części II - ROM IV-A należy wykonać pomiary: w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku: - instalacja WLZ - ilość 3 - instalacja oświetlenia - ilość 3 - instalacja piorunochronna - ilość 0 w lokalach: - mieszkalnych - ilość lokali 1173 - użytkowych - ilość lokali 7 W Części III - ROM IV-B należy wykonać pomiary: w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku: - instalacja WLZ - ilość 39 - instalacja oświetlenia - ilość 42 - instalacja piorunochronna - ilość 1 w lokalach: - mieszkalnych - ilość lokali 762 - użytkowych - ilość lokali 3 W Części IV - ROM V należy wykonać pomiary: w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku: - instalacja WLZ - ilość 62 - instalacja oświetlenia - ilość 68 - instalacja piorunochronna - ilość 3 w lokalach: - mieszkalnych - ilość lokali 799 - użytkowych - ilość lokali 119 Łącznie w czterech częściach należy wykonać pomiary: w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku: - instalacja WLZ - ilość 188 - instalacja oświetlenia - ilość 206 - instalacja piorunochronna - ilość 6 w lokalach: - mieszkalnych - ilość lokali 3 721 - użytkowych - ilość lokali 170 Z jednym Wykonawcą zostanie zawarta jedna umowa obejmująca części udzielonego mu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: na Część I (ROM III ) - 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych) na Część II (ROM IV-A ) - 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych) na Część III (ROM IV-B ) - 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych) na Część IV (ROM V) - 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych) Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia: 4.000,00 zł (cztery tysięce złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach