Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 52 57 805 , fax. 52 52 57 825
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
ul. Gdańska
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 52 57 805, fax. 52 52 57 825
REGON: 11263946001880 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amw.com.pl, https://amw.eb2b.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okresowych kontroli wskazanych obiektów budowlanych Skarbu Państwa Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy w zakresie instalacji gazowych i przewodów kominowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli wskazanych obiektów budowlanych Skarbu Państwa Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części: CZĘŚĆ I: Usługa w zakresie kontroli, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych (zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 - Prawo Budowlane art. 62 ust. 1 pkt 1c) CZĘŚĆ II: Usługa w zakresie kontroli, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych – zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 - Prawo Budowlane art. 62 ust. 1 pkt 1c) wraz z czyszczeniem wskazanych przewodów kominowych (Rozporządzenie MSWiA Dz.U. 109 poz. 719). Szczegółowy zakres oraz ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, Zestawienie obiektów budowlanych podlegających okresowym kontrolom – załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Formularz oferty. 2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale V ust. 2 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Inne dokumenty 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej platformy https://amw.eb2b.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wraz z dowodami potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZPiFP-117-23 Usługa przeglądu technicznego, adiustacji, wzorcowania i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu Drager 9510
Dodano: 2023-12-22 - SZPiFP-17-23 Usługa przeglądu technicznego, adiustacji i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu typu AL-4000
Dodano: 2023-05-25 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych oraz usuwania awarii układów wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2021-01-20 - Usługa przeglądu technicznego, adiustacji i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBLOW
Dodano: 2020-12-03 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych oraz usuwania awarii układów wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2020-12-02 - Usługa przeglądu technicznego, adiustacji i napraw urządzeń do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBLOW
Dodano: - Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna – BOM I ul. Wola Zamkowa 11) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia – BOM I ul. Gołębia 3 oraz BOM I ul. Wola Zamkowa 11).
Dodano: 2020-07-01 - sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac geodezyjnych wynikających z „Aneksu do harmonogramu prac” stanowiącego załącznik do umowy nr BPI.271.1.2019, dotyczącego digitalizacji dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK), utworzenia bazy danych BDOT500, modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz przeprowadzenia działań harmonizujących zbiory danych miasta Torunia.
Dodano: 2020-06-18 - Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).
Dodano: 2020-06-08 - Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).
Dodano: 2020-05-14