Przetargi.pl
Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566577555 , fax. +48566577504
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grudziądzka 159B
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566577555, fax. +48566577504
    REGON: 87000140200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia). Opis szczegółowy Zakres kontroli rocznej – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane Przegląd stanu technicznego należy przeprowadzić w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. Zakres przeprowadzanych przeglądów obejmuje w szczególności sprawdzenie: - wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, - elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla: bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji budynku. - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. Zakres kontroli 5-letniej – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) Przegląd stanu technicznego należy przeprowadzić w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. Zakres przeprowadzanych przeglądów obejmuje w szczególności: Części wspólne obiektu wraz z jego otoczeniem. ▪ sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, ▪ sprawdzenie stanu technicznego i użytkowego elementów obiektu w częściach wspólnych tj. piwnicach, korytarzach, klatkach schodowych, suszarniach, pralniach, węzłach cieplnych, kotłowniach itp. - takich jak ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne, stropy, konstrukcje i pokrycia dachów, schody, posadzki, elewacje, stolarka i ślusarka drzwiowa oraz okienna, opaski wokół budynku, elementy mocowane/montowane na budynku itp. oraz poza budynkiem – chodników, budynków gospodarczych, ogrodzeń, dróg osiedlowych, placów zabaw, placów gospodarczych, altanek śmietnikowych oraz terenów zielonych itp. ▪ badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. ▪ ocenę stanu technicznego urządzeń stanowiących zabezpieczenia przeciwpożarowe obiektu. ▪ ocenę stanu technicznego instalacji sanitarnych c.o. i c.w.u.., wodno – kanalizacyjnej wraz z przyłączami. ▪ opracowanie musi zawierać stwierdzone nieprawidłowości wraz z ich lokalizacją oraz wskazywać kolejność ich usunięcia – stan miejsc zagrażających bezpieczeństwu należy wykazywać w dokumentacji fotograficznej w formie załącznika do protokołu. Obiekty/lokale. ▪ sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, ▪ kontrola elementów konstrukcyjnych znajdujących się w lokalach wraz z oceną stanu technicznego lokali oraz oceną stanu instalacji sanitarnych c.o., c.w.u., wod – kan znajdujących się w lokalach. ▪ wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej w lokalach. ▪ wykonanie pomiarów rezystancji obwodów elektrycznych w lokalach. ▪ opracowanie musi zawierać stwierdzone nieprawidłowości wraz z ich lokalizacją oraz wskazywać kolejność ich usunięcia – stan miejsc zagrażających bezpieczeństwu należy wykazywać w dokumentacji fotograficznej w formie załącznika do protokołu. Z przeprowadzonych kontroli poszczególnych obiektów należy sporządzić protokoły, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (dla właściwych części) – wzór formularza określa załącznik do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt 4.5. SIWZ, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 3) dokumenty, o których mowa w pkt 4.7. SIWZ, potwierdzające, że wykonawca polegający na zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów; 4) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców; 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; 6) pełnomocnictwo upoważniające osobę/osoby podpisujące ofertę/oświadczenia lub poświadczające kopie dokumentów za zgodność z oryginałem, do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie tych osób nie wynika z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach