Przetargi.pl
WYKONANIE OKRESOWEJ PIĘCIOLETNIEJ KONTROLI W MIEJSCOWOŚCIACH KOMPRACHCICE, POLSKA NOWA WIEŚ, KĘDZIERZYN KOŹLE, KRAPKOWICE I OPOLE.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 40 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 40, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OKRESOWEJ PIĘCIOLETNIEJ KONTROLI W MIEJSCOWOŚCIACH KOMPRACHCICE, POLSKA NOWA WIEŚ, KĘDZIERZYN KOŹLE, KRAPKOWICE I OPOLE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; w tym sprawdzenie wykonania kontroli i badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo budowlane. Kontrolą należy objąć obiekty wykazane w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, składając swoją ofertę na wszystkie części zadania łącznie z wymienionego załącznika. 1. Kontrole należy przeprowadzić uwzględniając uwarunkowania wynikające z ustawy Prawo budowlane oraz innych obowiązujących aktów prawnych. 2. W trakcie kontroli należy ocenić wszystkie elementy budynku zwracając szczególną uwagę na te, które mają wpływ na bezpieczne użytkowanie. 3. Wyniki kontroli - dokumentację należy przedstawić w formie Protokołów z okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; w tym sprawdzenie wykonania kontroli i badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów -Załącznik nr 3. 4. Całość dokumentacji z kontroli, należy złożyć Zamawiającemu do odbioru, na druku z załącznika nr 12 niniejszej specyfikacji: Protokół z okresowej pięcioletniej kontroli wraz z załącznikami nr 4 i 5 , dokumentacją fotograficzną obiektu (w tym z widokiem elewacji, pokryciem dachu i elementami wymagającymi napraw bądź remontu), zestawienia zbiorcze z przeprowadzonej kontroli, kopie uprawnień osób przeprowadzających kontrole oraz płytę CD ROM z wersjami elektronicznymi powyższych dokumentów. 5. Odbiór dokumentacji nastąpi po sprawdzeniu komisyjnym poprawności i kompletności opracowania w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. 6. Protokoły oraz tabele procentowego zużycia budynku oraz zestawienia analityczne należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Całość opracowania należy również złożyć do zamawiającego w wersji elektronicznej. 7. Na podstawie przeprowadzonej kontroli należy określić procentowe zużycie obiektu przedstawiając je w formie tabelarycznej załącznik nr 4 i 5. 8. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać w szczególności: a. ocenę stanu technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą wraz ze zdefiniowanymi rozmiarami zużycia lub uszkodzenia i zakresem robót remontowych oraz wskazaniem kolejności i pilności ich wykonywania - uzgodniony z Zarządcą b. potwierdzenie przeprowadzenia wymaganych przepisami obowiązującego prawa i PN badań oraz kontroli; c. sprawdzenie spełnienia przez obiekt podstawowych wymogów określonych w § 5 ust. 1 i 2 ustawy w zakresie bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków higieniczno-sanitarnych i ochrony środowiska, uszkodzeń biologicznych, oszczędności energii i izolacyjności cieplnej; d. potwierdzenie usunięcia uszkodzeń oraz uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska - stosownie do uregulowań § 70 ustawy prawo budowlane; e. ocenę wartości użytkowej - zużycie funkcjonalne. 9. Potrzeby remontowe ustala się w oparciu o protokoły kontroli, o których mowa w pkt.2 z zachowaniem pierwszeństwa dla robót mających na celu: a. eliminację zagrożenia bezpieczeństwa użytkowania, b. zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, c. spełnienie wymagań ochrony środowiska, d. zachowania zapobiegawczego charakteru remontów. e. potrzeby użytkowe obiektów dla jednostki wojskowej. 10. Stopień zużycia technicznego obiektów budowlanych należy określić w oparciu o bezpośrednią kontrolę wg metody szczegółowej. 11. Ocenę wartości użytkowej całego obiektu budowlanego - zużycia funkcjonalnego, ustalić na podstawie kryteriów uwzględniających uwarunkowania: a. zużycie ekonomiczne - obniżona wartość obiektu budowlanego lub nieuzasadniona wysokość jego kosztów eksploatacyjnych, spowodowana zastosowaniem przestarzałych technologii i materiałów, nie odpowiadająca aktualnym wymaganiom wynikającym z ogólnego rozwoju społecznego, wprowadzająca potrzebę poprawy wykończenia i wyposażenia technicznego, mimo że eksploatowany obiekt jest jeszcze fizycznie (technicznie) sprawny i spełnia obowiązujące normy bezpieczeństwa; b. zużycie moralne - utrata walorów użytkowych spowodowana zmianą wymagań stawianych obiektowi ze względu na wewnętrzne lub zewnętrzne oddziaływania środowiska, bądź zewnętrznych warunków środowiska, uciążliwości eksploatacji, naruszenie norm bezpieczeństwa, np. hałas, rozwiązania materiałowe, postęp technologiczny w budownictwie, rozwiązania architektoniczno-przestrzenne, przemian kulturowych i postępu technicznego, standard wykończenia, dostępność komunikacyjna, komfort wykorzystania, zmiana norm użytkowania. 12. Ocena zużycia funkcjonalnego wynikająca z porównań: - projektowanych rozwiązań użytkowych do aktualnych preferowanych (ocena nowoczesności); - sposób wykończenia i wyposażenia w urządzenia techniczne do obecnych rozwiązań techniczno-materiałowych; - przeznaczenie utrudniające lub uniemożliwiające zmianę sposobu wykorzystania. 13. Dane techniczne obiektów oraz szczegółowe dane o obiektach i wyniki z poprzednich kontroli okresowych znajdują się do wglądu po zawarciu umowy w teczkach obiektów w Sekcji Obsługi Infrastruktury - SOI Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 14. W trakcie oceny instalacji elektrycznej i piorunochronnej należy wykorzystać wyniki pomiarów ochrony od porażeń prądem elektrycznym, pomiary rezystancji izolacji przewodów oraz uziemień instalacji piorunochronnych, które znajdują się w książkach obiektów. 15. Praca osób wykonujących kontrolę pięcioletnią może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 16. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu w terminie 5 dni od zawarcia umowy harmonogram realizacji przeglądów, uwzględniając w nim przeprowadzenie szkolenia dla pracowników wykonawcy z udziałem przedstawicieli Zarządcy oraz Administratora. 17. Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować posiedzenie rady technicznej z udziałem Zamawiającego i Użytkownika po wykonaniu każdych 30proc. przedmiotu umowy - w terminach określonych w harmonogramie. 18. O terminie posiedzenia, o którym mowa powyżej Wykonawca zawiadomi Zamawiającego 7 dni przed terminem posiedzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 694,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.06.2016 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. musi zawierać co najmniej: 1) nazwę i adres Wykonawcy, 2) nazwę i adres beneficjenta, 3) nazwę i adres gwaranta - poręczyciela, 4) nazwa zadania, na które składane jest wadium, 5) kwotę, 6) termin ważności, 7) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 06.06.2016 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem: wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli. 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach