Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Targowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3734810 , fax. 032 3734821
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami
ul. Targowa 2 2
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3734810, fax. 032 3734821
REGON: 24023535500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okresowej kontroli (raz w roku) stanu technicznego oraz okresowej kontroli (raz na pięć lat) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obszar w/w czynności dzieli się na 5 części wg poniższych punktów: Część nr 1 - świadczenie usług w zakresie wykonania okresowej kontroli (raz w roku) stanu technicznego (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane) oraz okresowej kontroli (raz na pięć lat) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt. 2) dotyczących nieruchomości Gminy Zabrze ul. 3 Maja 84 (POM1) Część nr 2 - świadczenie usług w zakresie wykonania okresowej kontroli (raz w roku) stanu technicznego (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane) oraz okresowej kontroli (raz na pięć lat) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt. 2) dotyczących nieruchomości Gminy Zabrze ul. Żółkiewskiego 12a (POM 2) Część nr 3 - świadczenie usług w zakresie wykonania okresowej kontroli (raz w roku) stanu technicznego (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane) oraz okresowej kontroli (raz na pięć lat) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt. 2) dotyczących nieruchomości Gminy Zabrze ul. Staromiejska 15 (POM 3) Część nr 4 - świadczenie usług w zakresie wykonania okresowej kontroli (raz w roku) stanu technicznego (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane) oraz okresowej kontroli (raz na pięć lat) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt. 2) dotyczących nieruchomości Gminy Zabrze ul. Tarnopolska 57 (POM 4) Część nr 5 - świadczenie usług w zakresie wykonania okresowej kontroli (raz w roku) stanu technicznego (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane) oraz okresowej kontroli (raz na pięć lat) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt. 2) dotyczących nieruchomości Gminy Zabrze ul. Wajzera 21 (POM 5) ul.Kruczkowskiego 14 (POM 6) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część 1 - 1 500,00 PLN Część 2 - 2 800,00 PLN Część 3 - 2 900,00 PLN Część 4 - 1 600,00 PLN Część 5 - 1 100,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które zamawiający dokona oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które zamawiający dokona oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony i potwierdzający powyższe nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione i potwierdzający powyższe nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 10 wykonanych usług w zakresie przeglądów budowlanych wraz z referencjami, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z podziałem na usługi, które będą wykonywać C) Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba posiadała odpowiedznie kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzenia przeglądow technicznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty (w formie ksera poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające powyższe kwalifikacje W celu potwierdzenia, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000,00 PLN wystawioną i potwierdzającą powyższe nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie wodno-kanalizacyjnym, wentylacji i klimatyzacji w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń Część I do VII
Dodano: 2016-04-28 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I: Badanie trzyletnie maszyn wyciągowych Część II: Badanie lin wyciągowych Część III: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych
Dodano: 2016-04-13 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/12/MGW/2016.
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie badania i ocena stanu technicznego obudowy szybów: Zadanie I - Szybu Witold I Zadanie II - Szybów Kolejowy I, Zygmunt August II i Bańgów, Zadanie III - Szyby Gigant i Mikołaj, Zadanie IV- Szyb Ewa, Zadanie V - szyb Wentylacyjno - Podsadzkowy Zadanie VI - Badanie stanu technicznego obudowy szybów Jan III i V zachodni
Dodano: 2016-04-06 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/04/MGW/2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale KWK Boże Dary
Dodano: 2016-03-02 - Usługi kominiarskie
Dodano: 2015-12-16