Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 35 51 881 , fax. 0-34 35 51 756
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Chrząstowska 6A 6A
42-230 Koniecpol, woj. śląskie
tel. 0-34 35 51 881, fax. 0-34 35 51 756
REGON: 00052380900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniecpol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okładziny schodów z płytek marmurowych na klatkach schodowych segm. A i B ośrodka zdrowia w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie okładziny schodów z płytek marmurowych na klatkach schodowych segm. A i B ośrodka zdrowia w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej, obejmujące - ułożenie płytek marmurowych na schodach o wymiarach: szer. 33 cm, wys. 15 cm, szer. biegu 165 cm - 66 szt. i szer. biegu 200 cm. - 66 szt. - ułożenie płytek marmurowych na podestach o pow. ok. 94,0 m2 - ułożenie cokolików marmurowych o szer. 12,5 cm na długości ok. 190 mb. Podesty z płytek o wymiarach 30 x 30 cm i grubości 2 cm wykonane z marmuru w kolorze jasny beż. Stopnice z płytek o grubości 3 cm wykonane z marmuru w kolorze jasny beż. Podstopnice z płytek o gr. 2 cm wykonane z marmuru w kolorze ciemny beż. Stopnice wysunięte o 1,5 cm w stosunku do podstopnic (nie ujęto w szerokości schodów) Widoczne krawędzie płytek (przody i boczne krawędzie stopnic) polerowane. Każda górna krawędź stopnicy sfazowana (zaokrąglona). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi objętej zamówieniem - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną, tożsamą swoim rodzajem i wielkością z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. wykonanie okładzin schodów z płytek na powierzchni min. 200 m2 (w ramach jednej inwestycji). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał nr 2 do SIWZ) 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ aktualna (-e) informacja (-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie (-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia .tj. ułożenie płytek na klatkach schodowych na powierzchni min. 200 m2 (w ramach jednej inwestycji) sporządzony według wzoru stanowiącego (zał .nr 3 do SIWZ) 7/ dokumenty potwierdzające, że roboty z w/w wykazu zostały wykonane należycie oraz wykonane zostały na obiekcie o określonej powierzchni użytkowej 8/ wykaz podwykonawców - jeżeli dotyczy ( zał. nr 4 do SIWZ) 9/ pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniecpol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trzech pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym oraz dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-14 - Dostosowanie pomieszczeń piwnicznych Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby archiwum wraz z renowacją posadzek w korytarzach piwnicznych
Dodano: 2016-04-28 - Wymiana okładziny niecki basenowej wraz z montażem nowych słupków startowych w Zespole Szkół Ogolnokształcących nr 2 w Sosnowcu
Dodano: 2015-06-15 - REMONT SCHODÓW ORAZ WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W DOMACH STUDENTA NR 1, 2 i 7 PRZY ULICY STUDENCKIEJ 15, 16 i 17 W KATOWICACH
Dodano: 2013-07-08 - DOKOŃCZENIE REMONTU KAPITALNEGO IV PIĘTRA DOMU STUDENTA NR 4 NA OSIEDLU AKADEMICKIM W SOSNOWCU PRZY UL. LWOWSKIEJ 2
Dodano: 2013-06-07 - Remont pomieszczeń oraz naprawa ubytków elewacji w Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 w Sosnowcu
Dodano: 2012-10-19 - REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH
Dodano: 2012-03-07 - Remont korytarza parteru wraz z pomieszczeniami w Domu Studenta nr 3 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-31 - Remont pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 5 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-27 - REMONT DZIESIĘCIU POKOI ORAZ SALI TELEWIZYJNEJ W DOMU STUDENTA NR 2 W KATOWICACH PRZY UL. STUDENCKIEJ 17
Dodano: 2011-08-08