Przetargi.pl
Wykonanie okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn: „Wykonanie okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną”. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji sieci strukturalnej oraz tras kablowych i zasilania. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z przepisami dotyczącymi zasad bezpieczeństwa, odpowiedniego wyposażenia sprzętu i osób wykonujących prace. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac przygotowawczych i porządkowych w trakcie wykonywania prac. 4. Przewidywany zakres prac zamówienia został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z układaniem przewodów sieci strukturalnej. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 6. Wykonawca winien posiadać certyfikat gwarancji systemowej minimum 25-letniej wydany przez producenta okablowania jakie zostanie użyte do wykonania sieci LAN oraz aktualny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego. Celem potwierdzenia spełniania wymagań Wykonawca złoży dokumenty zgodnie z pkt 6.6 SIWZ. 7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający minimalnym parametrom wskazanego sprzętu opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Ze względu na to, że prace będą się odbywały w funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac: − stały nadzór prowadzonych prac, − Zamawiający wymaga prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowania obiektu, − prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od 7:30 do 16:00, natomiast szczegółowy harmonogram prowadzenia prac będzie uzgadniany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym, − należy bezwzględnie utrzymywać drożność komunikacyjną korytarzy i klatek schodowych, − należy zabezpieczyć folią sprzęt stanowiący własność Starostwa Powiatowego, − należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych, − po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom elementy budynków i jego wyposażenia należy doprowadzić do stanu pierwotnego, − każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren prac. 9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi pracami. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu prac i jego otoczenia 11. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonaną instalację sieci strukturalnej na okres krótszy niż 24 miesiące (kryterium oceny ofert – pkt 18.1. SIWZ). Na zamontowane urządzenia, o których mowa w pkt X Załącznika nr 6 do SIWZ obowiązuje gwarancja zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72700000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach