Przetargi.pl
Wykonanie ogrodzenia boiska sportowego wraz z montażem bramek do piłki nożnej przy ul. Gackowskiego 1B i 1 C w Bydgoszczy.

Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3201410 , fax. 052 3201420
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Gackowskiego 1B 1B
    85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3201410, fax. 052 3201420
    REGON: 09151052300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. zgodnie z art. 3 ust.1 pkt 3 lit b Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ogrodzenia boiska sportowego wraz z montażem bramek do piłki nożnej przy ul. Gackowskiego 1B i 1 C w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie ogrodzenia boiska wraz z furtką w zakresie wyznaczonym w załączniku Nr 1, o wymiarach przedstawionych w załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca zagwarantuje, że jakość powłoki malarskiej ogrodzenia nie ulegnie pogorszeniu, przez co najmniej 4 lata. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 ogrodzenie musi również obejmować wolną przestrzeń do ścian budynku gimnazjum. Wraz z ogrodzeniem należy zamontować dwie bramki do piłki nożnej wraz z siatkami - o wymiarach bramek 2,00 na 3,00m. Do protokołu końcowego robót należy obligatoryjnie załączyć dokumenty pochodzące od producenta bramek sportowych z informacją i instrukcją użytkowania zawierającą szczegóły dotyczące instalacji, kontroli eksploatacyjnej, konserwacji i ewentualnych zagrożeń. Informacja od producenta powinna określać dostępność części, przedział wiekowy użytkowników, poświadczenie zgodności z normą, instrukcje z wyszczególnieniem kontroli (regularnych, funkcjonalnych, podstawowych), informację, czy w stosunku do urządzenia bądź jego części wymagane jest specjalne postępowanie złomujące. Zainstalowane urządzenia muszą być wyraźnie i trwale oznakowane z podaniem: a) nazwy i adresu producenta lub upoważnionego przedstawiciela, b) metryczkę urządzenia i rok produkcji, c) znaku poziomu podstawowego zgodnie z PN-EN 1176-1, d) numeru i daty normy europejskiej, tzn. EN 1176-1:199X Zamawiający dopuszcza stosowanie dowolnych materiałów pod warunkiem co najmniej podobnego wyglądu i funkcji, jak elementy wskazane. Zastosowane do wykonania elementy muszą zapewnić trwałość ogrodzenia, skuteczność, estetykę stabilność oraz bezpieczeństwo osób korzystających z boiska. Ostateczny dobór materiałów po akceptacji Zamawiającego. Rozliczenie ryczałtowego wynagrodzenia nastąpi po zakończeniu całości prac, wykonaniu odbioru końcowego i spisaniu protokołu odbioru robót. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. 3. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców. 4. Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. 5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 9. Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach